W dobie koronawirusa każdy walczy z ograniczeniami – nie tylko tymi związanymi z pieniędzmi, wychodzeniem, czy też chorobami. Covid-19 już tak dalece zaistniał w naszym świecie, że w każdym miejscu możemy znaleźć informacje na jego temat i na temat tego, jak sobie z nim radzić. Jeśli jednak chcemy sobie zrobić przerwę od informacji na ten temat, może być nam trudno.
Jak Facebook walczy z koronawirusem?
Nie da się zablokować wszystkiego, co dotyczy tak istotnej kwestii, jak światowa pandemia. Jednak można znacznie ograniczyć przepływ agresywnych reklam i postów przekraczających granice etyczne. Blokada reklam na Facebooku ma na celu zapewnienie użytkownikom względnego spokoju i bezpieczeństwa, którego poczucie w obecnym stanie zagrożenia jest bardzo zachwiane.
Blokując konkretne reklamy produktów takich, jak:
• chusteczki do dezynfekcji,
• mydła antybakteryjne,
• żele antybakteryjne.
I wiele podobnych Facebook chroni użytkowników przed zasypem medialnymi śmieciami. Nie zawsze bowiem warto korzystać z wyświetlających się o koronawirusie informacji. Czasem jest to wyjątkowo trudne.
A wszystko po to aby zapobiec fake newsom.. jest ich masa, a jest to w ogole nie potrzebne. Ponadto promowanie się na frazę koronawirus to już dno