Pozycjonowanie Lokalne

Wiele osób podejmujących po raz pierwszy temat pozycjonowania ma pokusę, aby starać się o widoczność dla dość ogólnych, jednocześnie najczęściej wpisywanych haseł. Odradzamy takie działanie, sugerując całkowitą zmianę kierunku. Oznaczałoby ono bowiem bardzo długi czas potrzebny na osiągnięcie efektu, a co za tym idzie, wysokie koszty, które nie ...

Wiele osób podejmujących po raz pierwszy temat pozycjonowania ma pokusę, aby starać się o widoczność dla dość ogólnych, jednocześnie najczęściej wpisywanych haseł. Odradzamy takie działanie, sugerując całkowitą zmianę kierunku. Oznaczałoby ono bowiem bardzo długi czas potrzebny na osiągnięcie efektu, a co za tym idzie, wysokie koszty, które nie przełożyłyby się na analogiczny rezultat. Wynika to z faktu, że nikt z Mazowsza nie skorzysta z usług lokalnych oferowanych w województwie lubuskim. Znacznie bardziej korzystne jest pozycjonowanie lokalne. Wskutek niego docieramy do odbiorców, którzy faktycznie mogą być zainteresowani przedstawianą ofertą, a tym samym mogą stać się ostatecznymi klientami.

Dla kogo dedykowane jest pozycjonowanie lokalne?

Dzięki ograniczeniu zasięgu terytorialnego, o widoczność w którym się zabiega, można zdecydowanie szybciej odczuć efekty i przeznaczyć na niej znacznie niższe środki. Do tego wcale nie oznacza to niższego odzewu od klientów – a przecież jest to bardzo istotne, nie chodzi tylko o wysokie pozycje w wyszukiwarce, lecz głównie o to, by przekładało się to na kontakty i zapytania od odbiorców. Pozycjonowanie lokalne w Google dedykowane jest wszystkim podmiotom, które nie świadczą usług na terenie całego kraju (tak jak na przykład sklepy internetowe oferujące sprzedaż wysyłkową), lecz na wybranym obszarze.

Z wizytówek NAP i pozycjonowania lokalnego korzystają między innymi:

  • salony fryzjerskie,
  • obiekty gastronomiczne,
  • punkty rozrywki
  • czy warsztaty samochodowe.

Są to więc wszystkie te punkty, których szukając, zwraca się uwagę niemalże w decydującym stopniu na lokalizacje, aby nie musieć pokonywać specjalnie zbyt dużej odległości.

Linki lokalne odpowiadające miejscu działalności firmy

Pozycjonując się lokalnie sięgamy po takie techniki i rozwiązania, które najlepiej przełożą się na właściwy efekt. Stosujemy więc między innymi linki lokalne, umieszczane w serwisach lub jego częściach związanych z określoną lokalizacją, odpowiadającą miejscu działalności promowanej firmy. Mają one dużą wartość dla pozycjonowanej strony, właśnie ze względu na miejscowe powiązania. W serwisie widoczna jest odpowiednia nazwa miasta, pojawia się ono także w sąsiadujących ogłoszeniach. Przekłada się to na widoczność w wyszukiwarce, notowana dla wyszukiwań związanych z danym obszarem. Sama obecność linku również może przyczynić się do pozyskania klientów, którzy będą przeglądać witrynę związaną z daną lokalizacją.

Linki z ogłoszeń mają więc podwójne znaczenie:

  • same w sobie mogą spowodować zainteresowanie odbiorcy ofertą i pozyskanie klienta, zdobycie nowych zamówień
  • wzrost notowania witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania

Polecamy oferowane przez nas pakiety takich linków, które istotnie wpłyną na obie kwestie, i zapewnią stronie lepszą widoczność.

Zastosowanie wizytówek NAP

Pozycjonowanie lokalnych biznesów wspierane jest także przez formę, która nie jest jeszcze zbyt mocno upowszechniona, a jednak zapewnia korzystne efekty. Chodzi tutaj o wizytówki NAP. Skrót ten pochodzi z języka angielskiego, każda litera pochodzi od jednego słowa:

  • N jak Name
  • A jak Address
  • P jak Phone Number

Oznacza to więc imię i nazwisko właściciela firmy lub nazwę przedsiębiorstwa, adres jej rejestracji lub świadczenia usług oraz numer telefonu, pod którym można się skontaktować z przedstawicielami firmy. Wykorzystujemy właściwości wizytówek NAP w pozycjonowaniu z konkretnych, świadomych pobudek. Opieramy się tutaj na znajomości mechanizmów działania robotów wyszukiwarki, które dokonują zestawienia danych firmowych znajdujących się w różnych lokalizacjach sieciowych, aby sprawdzić ich zgodność, a tym samym zweryfikować poprawność. Pozytywny wynik takiej operacji świadczy o tym, że dane są zgodne, a więc zgodne też ze stanem rzeczywistym. Przyznaje się za to wyższy wynik, rośnie więc pozycja strony pośród lokalnych wyników wyszukiwania. Z tego względu rejestrujemy miejsca, w których umieszczamy tego typu wizytówki, aby w razie potrzeby zaktualizować je, gdyby na przykład zmieniła się siedziba firmy.

Więcej

Pozycjonowanie Lokalne Jest 10 produktów.

Pokazuje 1 - 10 z 10 elementów
  • Mamy dobrą wiadomość dla lokalnych przedsiębiorców a także pozycjonerów, którzy prowadzą kampanie SEO dla stron, które uwzględniają pozycjonowanie lokalne i geolokalizację. W ofercie SEOsklep24.pl pojawiła się nowość - usługa polegająca na zakładaniu wizytówek NAP.

    130,07 zł
  • Mamy dobrą wiadomość dla lokalnych przedsiębiorców a także pozycjonerów, którzy prowadzą kampanie SEO dla stron, które uwzględniają pozycjonowanie lokalne i geolokalizację. W ofercie SEOsklep24.pl pojawiła się nowość - usługa polegająca na zakładaniu wizytówek NAP.

    195,11 zł
  • Internet to niezbadane pokłady wiedzy i potencjalnych klientów, do których trzeba dotrzeć. To jedyny warunek, aby osiągnąć rozgłos i wzbogacić się na świecie online. Jednym ze sposobów dotarcia do klienta są ogłoszenia na 50 serwisach.

    178,85 zł
  • Internet to niezbadane pokłady wiedzy i potencjalnych klientów, do których trzeba dotrzeć. To jedyny warunek, aby osiągnąć rozgłos i wzbogacić się na świecie online. Jednym ze sposobów dotarcia do klienta są ogłoszenia na 100 serwisach.

    260,15 zł
  • Internet to niezbadane pokłady wiedzy i potencjalnych klientów, do których trzeba dotrzeć. To jedyny warunek, aby osiągnąć rozgłos i wzbogacić się na świecie online. Jednym ze sposobów dotarcia do klienta są ogłoszenia.

    97,55 zł
  • Pozycjonują Państwo stronę firmową, sklep online lub tematyczny blog? Mamy dobrą wiadomość! Przy współpracy z firmą Seo Solutions możemy zaoferować usługę, która w znaczący sposób pomoże wypromować stronę na lokalne frazy, promując usługi firmy i zapewniając solidne linki, które mogą znacząco wpłynąć na pozycjonowanie witryny w Google i poprawę jej pozycji.

    138,20 zł
  • Google od lat stara się pomagać przedsiębiorcom i właścicielom stron, oferując najróżniejsze usługi i platformy, dzięki którym firma może zaprezentować swoje usługi lub w przystępny sposób opisać swoją działalność i podać dokładny adres. Nie inaczej jest w przypadku wizytówek Google Moja Firma i Google Maps.

    203,25 zł
  • Wychodząc naprzeciw współczesnym trendom i potrzebom konsumentów, stworzyliśmy w SEOsklep24.pl zupełnie nową usługę linkową – linki w abonamencie! Już nie musisz budować własnego zaplecza czy szukać drogich publikacji linkowych, wystarczy wynająć miejsce linkowe na jednej z stron z wysokim współczynnikiem Trust Flow i cieszyć się efektami w Google!

    81,30 zł
  • Oferujemy 17 wizytówek NAP – sprawdzone, wartościowe miejsca nas linki pod pozycjonowanie lokalne w Google i nie tylko – zapraszamy do sprawdzenia i złożenia zamówienia!

    130,07 zł
  • Katalogowanie to nadal bardzo ważny i dający wiele korzyści etap w działaniach SEO dla każdej strony. Nie ważne, czy pozycjonujesz małą wizytówkę firmową, czy też sklep online lub blog/portal wielotematyczny – jeżeli chcesz uzyskać wysokie pozycje TOP w wyszukiwarce Google – katalogowanie stron jest dla Ciebie i nie możesz tego pominąć.

    138,20 zł
Pokazuje 1 - 10 z 10 elementów