Pozycjonowanie Lokalne

Wiele osób podejmujących po raz pierwszy temat pozycjonowania ma pokusę, aby starać się o widoczność dla dość ogólnych, jednocześnie najczęściej wpisywanych haseł. Odradzamy takie działanie, sugerując całkowitą zmianę kierunku. Oznaczałoby ono bowiem bardzo długi czas potrzebny na osiągnięcie efektu, a co za tym idzie, wysokie koszty, które nie ...

Wiele osób podejmujących po raz pierwszy temat pozycjonowania ma pokusę, aby starać się o widoczność dla dość ogólnych, jednocześnie najczęściej wpisywanych haseł. Odradzamy takie działanie, sugerując całkowitą zmianę kierunku. Oznaczałoby ono bowiem bardzo długi czas potrzebny na osiągnięcie efektu, a co za tym idzie, wysokie koszty, które nie przełożyłyby się na analogiczny rezultat. Wynika to z faktu, że nikt z Mazowsza nie skorzysta z usług lokalnych oferowanych w województwie lubuskim. Znacznie bardziej korzystne jest pozycjonowanie lokalne. Wskutek niego docieramy do odbiorców, którzy faktycznie mogą być zainteresowani przedstawianą ofertą, a tym samym mogą stać się ostatecznymi klientami.

Dla kogo dedykowane jest pozycjonowanie lokalne?

Dzięki ograniczeniu zasięgu terytorialnego, o widoczność w którym się zabiega, można zdecydowanie szybciej odczuć efekty i przeznaczyć na niej znacznie niższe środki. Do tego wcale nie oznacza to niższego odzewu od klientów – a przecież jest to bardzo istotne, nie chodzi tylko o wysokie pozycje w wyszukiwarce, lecz głównie o to, by przekładało się to na kontakty i zapytania od odbiorców. Pozycjonowanie lokalne w Google dedykowane jest wszystkim podmiotom, które nie świadczą usług na terenie całego kraju (tak jak na przykład sklepy internetowe oferujące sprzedaż wysyłkową), lecz na wybranym obszarze.

Z wizytówek NAP i pozycjonowania lokalnego korzystają między innymi:

  • salony fryzjerskie,
  • obiekty gastronomiczne,
  • punkty rozrywki
  • czy warsztaty samochodowe.

Są to więc wszystkie te punkty, których szukając, zwraca się uwagę niemalże w decydującym stopniu na lokalizacje, aby nie musieć pokonywać specjalnie zbyt dużej odległości.

Linki lokalne odpowiadające miejscu działalności firmy

Stosujemy między innymi linki lokalne, umieszczane w serwisach lub jego częściach związanych z określoną lokalizacją, odpowiadającą miejscu działalności promowanej firmy. Mają one pewną wartość dla pozycjonowanej strony, właśnie ze względu na miejscowe powiązania. W serwisie widoczna jest odpowiednia nazwa miasta, pojawia się ono także w sąsiadujących ogłoszeniach. Przekłada się to na widoczność w wyszukiwarce, notowana dla wyszukiwań związanych z danym obszarem. Sama obecność linku również może przyczynić się do pozyskania klientów, którzy będą przeglądać witrynę związaną z daną lokalizacją.

Linki z ogłoszeń mają więc podwójne znaczenie:

  • same w sobie mogą spowodować zainteresowanie odbiorcy ofertą i pozyskanie klienta, zdobycie nowych zamówień
  • wzrost notowania witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania

Zastosowanie wizytówek NAP

Pozycjonowanie lokalnych biznesów wspierane jest także przez formę, która nie jest jeszcze zbyt mocno upowszechniona Chodzi tutaj o wizytówki NAP. Skrót ten pochodzi z języka angielskiego, każda litera pochodzi od jednego słowa:

  • N jak Name
  • A jak Address
  • P jak Phone Number

Oznacza to więc imię i nazwisko właściciela firmy lub nazwę przedsiębiorstwa, adres jej rejestracji lub świadczenia usług oraz numer telefonu, pod którym można się skontaktować z przedstawicielami firmy. Opieramy się tutaj na znajomości mechanizmów działania robotów wyszukiwarki, które dokonują zestawienia danych firmowych znajdujących się w różnych lokalizacjach sieciowych, aby sprawdzić ich zgodność, a tym samym zweryfikować poprawność. Pozytywny wynik takiej operacji świadczy o tym, że dane są zgodne, a więc zgodne też ze stanem rzeczywistym. Przyznaje się za to wyższy wynik, rośnie więc pozycja strony pośród lokalnych wyników wyszukiwania. Z tego względu rejestrujemy miejsca, w których umieszczamy tego typu wizytówki, aby w razie potrzeby zaktualizować je, gdyby na przykład zmieniła się siedziba firmy.

Więcej

Pozycjonowanie Lokalne Jest 14 produktów.

na stronę
Pokazuje 13 - 14 z 14 elementów
  • Linki SEO - Artykuł NAP

    W dobie cyfrowej konkurencji, lokalne pozycjonowanie jest kluczem do sukcesu w sieci. SEOsklep24.pl prezentuje unikalną ofertę skierowaną do firm pragnących wzmocnić swoją obecność w lokalnych wynikach wyszukiwania. Nasza oferta obejmuje tworzenie artykułów w formie wizytówek NAP i publikację na specjalnie dobranych prywatnych domenach.

    34,55 zł 40,64 zł -15%
  • 15 prywatnych katalogów

    Wykorzystując 15 prywatnych katalogów, oferujemy pozyskanie 15 linków dofollow, piszemy unikalne opisy przy pomocy ChatGPT-3,5/ChatGPT-4 i gwarantujemy aktywność linków przez co najmniej 12 miesięcy. W świecie cyfrowym, gdzie konkurencja rośnie, nasza usługa jest kluczem do Twojego sukcesu online. Zainwestuj w przyszłość swojej strony!

    109,75 zł 121,94 zł -10%
Pokazuje 13 - 14 z 14 elementów