Artykuły sponsorowane to kluczowy element skutecznej strategii...
Z przyjemnością przedstawiamy naszą nową usługę publikacji artykułów...
Domeny SEO to wyselekcjonowane adresy internetowe, które dzięki swojej...
Zagraniczne pozycjonowanie lokalne Twojej firmy może wykraczać poza...
Zaplecze SEO na platformach blogowych WEB 2.0 stanowi ważny element...
Skorzystaj z zaplecza SEO Premium do umieszczania artykułów...
Skorzystaj z naszej usługi publikacji artykułów sponsorowanych,...
Szukaj
Nowy produkt
Mamy dobrą wiadomość dla lokalnych przedsiębiorców a także pozycjonerów, którzy prowadzą kampanie SEO dla stron, które uwzględniają pozycjonowanie lokalne i geolokalizację. W ofercie SEOsklep24.pl pojawiła się nowość - usługa polegająca na zakładaniu wizytówek NAP.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Czym są wizytówki NAP? To internetowe wizytówki firm zakładane na zewnętrznych portalach skupiających się wokół przedsiębiorców, produktów i usług. Wizytówka NAP zawiera opis firmy (jeżeli pozwala na to portal), w którym przedstawiamy przedsiębiorstwo i jego produkty lub usługi, dokładne dane adresowe a także, co najważniejsze - link prowadzący do oficjalnej, promowanej witryny firmy.
Co oferujemy w ramach usługi?
Napisanie opisu firmy (600 znaków, opis z synonimami) i opublikowanie go w wizytówkach NAP (tam, gdzie pozwala na to portal).
Rejestracja wizytówki NAP i wypełnienie jej wszystkimi danymi firmowym (nazwa firmy, adres, NIP, REGON, informacje kontaktowe, link kierujący do strony firmowej).
Wszystkie wizytówki zakładane są ręcznie, wypełniane niezbędnymi firmowymi danymi + opisem z frazami kluczowymi i linkiem kierującym do strony!
Po zakończeniu zakładania wizytówek i po ich akceptacji przez moderatorów, wysyłamy szczegółowy raport z wszystkimi dostępami oraz linkami kierującymi do gotowych NAP.
Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, jej optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.
WAŻNE – indeksowanie linków z oferty
Wyszukiwarka Google ma aktualnie duże problemy z indeksacją nowo pozyskanych linków. W wielu przypadkach linki bez dodatkowego indeksowania trafiają do SERPów po wielu tygodniach, w skrajnych sytuacjach nie trafiają tam nigdy. Chcemy poinformować, że nie jesteśmy w stanie określić, kiedy i czy w ogóle linki pozyskane z tej oferty, bez dodatkowego indeksowania, zostaną zauważone przez Google – wynika to z wewnętrznych algorytmów wyszukiwarki. Aby temu zaradzić, zalecamy dodatkową indeksację raportu po jego zakończeniu (we własnym zakresie) lub skorzystanie z przygotowanych pakietów indeksacji linków.
Czego potrzebujemy do realizacji zlecenia?
pełnych danych firmowych (nazwa firmy, NIP, REGON)
adresu siedziby firmy lub biura/oddziału firmy, który ma zostać zaprezentowany w wizytówkach
adresu strony głównej
danych kontaktowych (mail, telefon)