Oferujemy publikację artykułów sponsorowanych na 15 unikalnych domenach...
Poznaj naszą nową usługę - Wizytówki NAP, klucz do lokalnej widoczności...
Chcesz, aby Twoja strona internetowa osiągnęła wyższą pozycję w wynikach...
Wykorzystując 15 prywatnych katalogów, oferujemy pozyskanie 15 linków...
W dobie cyfrowej konkurencji, lokalne pozycjonowanie jest kluczem do...
Oferujemy utworzenie 1 wizytówki NAP w losowym serwisie dedykowanym dla...
Szukaj
Nowy produkt
Mamy dobrą wiadomość dla lokalnych przedsiębiorców a także pozycjonerów, którzy prowadzą kampanie SEO dla stron, które uwzględniają pozycjonowanie lokalne i geolokalizację. W ofercie SEOsklep24.pl pojawiła się nowość - usługa polegająca na zakładaniu wizytówek NAP.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Czym są wizytówki NAP? To internetowe wizytówki firm zakładane na zewnętrznych portalach skupiających się wokół przedsiębiorców, produktów i usług. Wizytówka NAP zawiera opis firmy (jeżeli pozwala na to portal), w którym przedstawiamy przedsiębiorstwo i jego produkty lub usługi, dokładne dane adresowe a także, co najważniejsze - link prowadzący do oficjalnej, promowanej witryny firmy.
Co oferujemy w ramach usługi?
Napisanie opisu firmy (600 znaków, opis z synonimami) i opublikowanie go w wizytówkach NAP (tam, gdzie pozwala na to portal).
Rejestracja wizytówki NAP i wypełnienie jej wszystkimi danymi firmowym (nazwa firmy, adres, NIP, REGON, informacje kontaktowe, link kierujący do strony firmowej).
Wszystkie wizytówki zakładane są ręcznie, wypełniane niezbędnymi firmowymi danymi + opisem z frazami kluczowymi i linkiem kierującym do strony!
Po zakończeniu zakładania wizytówek i po ich akceptacji przez moderatorów, wysyłamy szczegółowy raport z wszystkimi dostępami oraz linkami kierującymi do gotowych NAP.
Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, jej optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.
WAŻNE – indeksowanie linków z oferty
Wyszukiwarka Google ma aktualnie duże problemy z indeksacją nowo pozyskanych linków. W wielu przypadkach linki bez dodatkowego indeksowania trafiają do SERPów po wielu tygodniach, w skrajnych sytuacjach nie trafiają tam nigdy. Chcemy poinformować, że nie jesteśmy w stanie określić, kiedy i czy w ogóle linki pozyskane z tej oferty, bez dodatkowego indeksowania, zostaną zauważone przez Google – wynika to z wewnętrznych algorytmów wyszukiwarki. Aby temu zaradzić, zalecamy dodatkową indeksację raportu po jego zakończeniu (we własnym zakresie) lub skorzystanie z przygotowanych pakietów indeksacji linków.
Czego potrzebujemy do realizacji zlecenia?
pełnych danych firmowych (nazwa firmy, NIP, REGON)
adresu siedziby firmy lub biura/oddziału firmy, który ma zostać zaprezentowany w wizytówkach
adresu strony głównej
danych kontaktowych (mail, telefon)