Artykuły sponsorowane to kluczowy element skutecznej strategii...
Z przyjemnością przedstawiamy naszą nową usługę publikacji artykułów...
Domeny SEO to wyselekcjonowane adresy internetowe, które dzięki swojej...
Zagraniczne pozycjonowanie lokalne Twojej firmy może wykraczać poza...
Zaplecze SEO na platformach blogowych WEB 2.0 stanowi ważny element...
Skorzystaj z zaplecza SEO Premium do umieszczania artykułów...
Skorzystaj z naszej usługi publikacji artykułów sponsorowanych,...
Szukaj
Nowy produkt
Katalogowanie to nadal dający wiele korzyści etap w działaniach SEO dla każdej strony. Nie ważne, czy pozycjonujesz małą wizytówkę firmową, czy też sklep online lub blog/portal wielotematyczny.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Wychodzimy naprzeciw tym potrzebom, przy współpracy z firmą Seo Solutions oferując 30 wpisów z katalogów stron (1 wpis = 2 linki, jeden z URL, drugi z opisu) – linki pozyskane z katalogów stron z historią, osadzonych na unikalnych adresach IP, z aktywnym certyfikatem SSL.
Katalogi stron to witryny, które stanowią spis witryn – dla robotów indeksujących i rankujących w wyszukiwarce Google. Takie strony nadal są ważne w procesie pozycjonowania.
Oferujemy pozyskanie do 60 linków dofollow z katalogów stron prowadzących do pozycjonowanej strony/podstrony (1 dodany wpis= 2 linki, jeden link z URL, drugi z opisu). Grupa jest prywatna, zbudowana na domenach z historią, aktywnym certyfikatem SSL i unikalnych adresach IP. Katalog stron są prywatne (ukryte przed agregatorami i robotami typu Ahrefs), moderowane i zadbane.
W ramach oferty piszemy opis synonimizowany w tematyce linkowanej strony, z frazą, która linkowana jest z opisu linkiem dofollow. Link z opisu może być pod postacią URL lub ANCHORA, możemy linkować stronę główną, podstronę lub subdomenę – pełna dowolność.
Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.
Dokładne wskaźniki TF, CF, BL i inne wartości SEO dla 30 domen z grupy NAP:
WAŻNE – problemy Google z indeksacją linków
Aktualnie notujemy duże problemy wyszukiwarki Google z indeksacją nowo zdobytych linków. Problem nie leży po stronie blogów czy portali, na których osadzane są linki, a dotyczy bezpośrednio algorytmu wyszukiwarki. Przypominamy, że zdobyty i niezaindeksowany link nie jest w stanie przekazać parametrów linkowych i tym samym pozytywnie wpłynąć na pozycje pozycjonowanej strony w SERPach. Jednocześnie chcemy podkreślić iż nie jesteśmy w stanie zagwarantować ani określić, kiedy pozyskane linki z tej oferty zostaną zaindeksowane. Bez dodatkowej indeksacji może to potrwać kilka tygodni lub nawet miesięcy (w skrajnych przypadkach linki w ogóle nie trafią do indeksu).
Rozwiązaniem problemu jest dodatkowa indeksacja. Można ją przeprowadzić we własnym zakresie lub zlecić ją nam.
- przesłanie adresu strony głównej, subdomeny lub podstrony (pamiętaj, 1 wpis w katalogu = możliwość zdobycia 2 linków dofollow – 1 link z URL i drugi (opcjonalny) z opisu); określ w zamówieniu, jaki link mamy pozyskać z opisu)
- przesłanie 1-3 słów kluczowych / fraz do projektu
Informujemy, że w przypadku, gdy zlecenie obejmuje branże posiadające szczególne regulacje prawne związane z reklamą lub są niezgodne z polskim prawem, z powołaniem się na brak odpowiedniej wiedzy merytorycznej w danym zakresie możemy odmówić przyjęcia zlecenia.
Prywatne katalogi SEO to bazy danych zawierające informacje o różnych lokalnych firmach. Zostały zaprojektowane z myślą o optymalizacji wyszukiwarek, co sprawia, że są ważnym narzędziem w pozycjonowaniu lokalnym.
Inwestowanie w pozycjonowanie lokalne w katalogach pozwala na zwiększenie widoczności Twojej firmy w wyszukiwarkach dla konkretnych lokalizacji geograficznych. Dzięki temu potencjalni klienci z Twojego regionu łatwiej Cię znajdą.
Optymalizacja katalogów dla SEO poprawia jakość wpisów w katalogach, co z kolei zwiększa szanse na uzyskanie lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego. To prowadzi do większej liczby odwiedzin na Twojej stronie i potencjalnie większych przychodów.
Wpis do katalogu SEO zawiera podstawowe informacje o Twojej firmie, takie jak nazwa, adres, numer telefonu, a także link do Twojej strony internetowej. Może także zawierać opisy usług.
Strategia katalogowania SEO powinna uwzględniać wybór odpowiednich katalogów, optymalizację wpisów pod kątem słów kluczowych oraz monitorowanie i analizę wyników. Możesz także rozważyć korzystanie z usługi lokalej optymalizacji SEO oferowanej przez SEOsklep24, aby uzyskać wsparcie ekspertów w tej dziedzinie.