Miło nam poinformować o wystartowaniu nowej usługi od SEOsklep24.pl – zakładanie i optymalizacja wizytówek Google Moja Firma. Odpowiadamy na potrzeby i coraz częstsze zapytania naszych Klientów, którzy prócz dobrze zoptymalizowanej i pozycjonowanej strony firmowej/sklepu, chcą również zaistnieć w wyszukiwarce firm i Google Maps. Usługa pozwalająca na dodawanie wizytówek Google Moja Firma jest okazją, aby jeszcze lepiej wykorzystać marketingowy potencjał wyszukiwarki Google – pod warunkiem, że mamy poprawnie założony, skonfigurowany i zoptymalizowany profil firmowy. W tym właśnie chcemy pomóc wszystkim zainteresowanym.
Co oferujemy w ramach nowej usługi Google Moja Firma?
Usługa dzieli się na dwa rodzaje:
- Rejestrację i optymalizację nowych profili firmowych;
- Optymalizację istniejących już profili/wizytówek w Google Moja Firma.
Pierwsza opcja polega na kompleksowym założeniu i optymalizacji nowych wizytówek firmowych/sklepów, natomiast druga opcja dedykowana jest dla osób, które już mają założony profil, jednak wymaga on optymalizacji.
Wybierając opcję kompleksową, Zamawiający dostarcza nam dostęp do konta Gmail (najlepiej założyć nowe konto pod wizytówkę) + wszelkie niezbędne dane firmowe, frazy kluczowe i materiały do publikacji. Wybierając optymalizację istniejącej już wizytówki, wystarczy na podany przez nas e-mail przypisać dostępy do administrowania wizytówką (dokładną instrukcję, jak to zrobić przekazujemy po zakupieniu usługi).
Dzięki naszej optymalizacji, wizytówka będzie wyżej wyświetlać się zarówno w wynikach wyszukiwania Google Maps oraz desktop/mobile dla zapytań z branży i usług, których akurat potrzebują lokalni odbiorcy.
WAŻNE – nie pobieramy żadnych opłat abonamentowych za utrzymanie wizytówek (takie coś w ogóle nie istnieje!). Wizytówki są darmowe – opłata dotyczy tylko i wyłącznie pracy polegającej na założeniu i optymalizacji profilu pod wskazane słowa kluczowe i lokalizację.
Dlaczego warto postawić na wizytówkę w Google Moja Firma?
Dziś w sieci spotkać możemy setki firm z dowolnej branży – każda z nich rywalizuje o Klienta, oferując swoją wizję produktów/usług. Jedne firmy lepiej podchodzą do obsługi Klienta, inne stawiają na jakość czy komunikację bądź innowację. Pewne jest natomiast to, że lokalni odbiorcy coraz uważniej sprawdzają, z jaką firmą mają do czynienia. Coraz częściej wykorzystuje się także usługi Google Maps czy Google Zakupy w celu znalezienia usług/produktów, które bezpośrednio nas interesują i znajdują się nieopodal. Aby móc korzystać z tych możliwości, posiadanie aktywnej i dobrze zoptymalizowanej wizytówki Google Moja Firma jest po prostu konieczne.
Oto wszystkie argumenty przemawiające za tym, aby posiadać aktywny profil w usłudze GMF:
- Zdobywanie wiarygodności firmy/sklepu w oczach Klientów – internauci znajdując aktywną i potwierdzoną wizytówkę wiedzą, że dana firma istnieje i jest aktywna.
- Możliwość gromadzenia opinii internautów w Google – to jeden z ważniejszych argumentów, wiele biznesów nie mogłoby zdobywać nowych Klientów czy kontraktów bez pozytywnych opinii odbiorców. Wizytówka GMF pozwala w przejrzysty sposób gromadzić opinie od naszych Klientów, które z kolei przekonują do skorzystania z oferty internautów, którzy właśnie przeprowadzają research wśród firm. Google stosuje skalę 1 do 5 i obrazuje opinie za pomocą gwiazdek.
- Pełna prezentacja usług/produktów w Google – GMF ciągle ewoluuje, obecnie firmy mogą korzystać z prezentowania swoich usług i produktów wygodny i przejrzysty sposób. Dzięki temu internauci o wiele łatwiej mogą sprawdzić, co oferuje firma bądź sklep.
- Pozycjonowanie w Google Maps (i w nawigacji Google) – dla lokalnych biznesów to kluczowe, aby profil firmy wyświetlał się na mapach Google i w aplikacji nawigującej. Polacy coraz chętniej szukają w ten sposób lokalnych atrakcji, usług i sklepów – nie mając profilu w Mapach, zamykamy się na wielu potencjalnych odbiorców.
- Dodatkowe linki z Google – argument stricte SEO, jeżeli posiadasz stronę firmową, możesz ją powiązać z profilem GMF, dzięki czemu zdobywasz wartościowy link kierujący do strony. Dzięki temu przekierowujesz również Klientów zainteresowanych ofertą firmy na oficjalną stronę.
- Dodatkowe opcje promowania (na przykład Google Zakupy) – bez wizytówki GMF nie masz możliwości dodania swojej oferty do dodatkowych usług Google (na przykład Zakupy). Oczywiście nie jest to konieczne, aby korzystać z dodatkowych opcji promowania (są one płatne), jednak warto mieć tę możliwość lub chociażby spróbować takiej promocji celem przetestowania konwersji.
- Dotarcie do nowego grona odbiorców i zwiększenie przychodów – profil GMF to niewątpliwie usługa, która generuje dodatkowe leady. Dzięki większej konwersji, zyskujesz dodatkowe źródło przychodu – możesz rozwijać firmę i budować jeszcze silniejszą pozycję marki w branży.
Kto może skorzystać z oferty?
Z Google Moja Firma mogą skorzystać firmy lokalne i przedsiębiorstwa o zasięgu globalnym. W ten sposób promujemy każdy biznes, który posiada fizyczny adres. GMF dedykowane jest firmom, sklepom online, blogom, marketom stacjonarnym, punktom usługowym (stacje paliw, restauracje), atrakcjom turystycznym – każdy biznes z własnym fizycznym adresem i lokalizacją może z powodzeniem promować się za pomocą wizytówek Google.
Odpowiadając na liczne pytania – aby móc korzystać z GMF i naszej usługi optymalizacji, niewymagane jest posiadanie strony firmowej. Wizytówki można wykorzystywać jako sposób na zdobywanie linków, jednak dodawanie adresu strony firmowej nie jest konieczne (wiele biznesów, takich jak stacje paliw nie posiadają swoich stron firmowych).
Zamów już teraz optymalizację wizytówki Google Moja Firma
Już teraz zapraszamy do sprawdzenia oferty dostępnej pod adresem https://seosklep24.pl/oferta/534-optymalizacja-wizytowek-google-moja-firmagoogle-maps.html – tam znajdziecie wszystkie niezbędne informacje dotyczące realizacji usługi. W razie pytań pozostajemy do Waszej dyspozycji!
Uważam, że usługa Google Moja Firma ma bardzo duży potencjał. Możemy w łatwy sposób zadbać i wypromować nasze przedsiębiorstwo, aby uniknąć upadłości.