Mamy zaszczyt zaprosić Was do skorzystania z niebywałej okazji – już niedługo rusza I edycja Festiwalu Dobrego Contentu. Event organizowany jest przez portal MarketingiBinzes.pl. Nie mogliśmy przegapić takiej okazji, dlatego gdy tylko pojawił się pomysł organizacji tego typu przedsięwzięcia w całości poświęconego tematyce marketingu w sieci, postanowiliśmy przyłączyć się do jego organizacji. W ten prosty sposób SEOsklep24.pl wszedł do grona partnerów Festiwalu.
Festiwal Dobrego Contentu – czym jest?
Na początek wyjaśnijmy, czym będzie Festiwal Dobrego Contentu. To nowa inicjatywa eventowa, która odbędzie się online. Festiwal będzie trwał przez 7 dni (od 23 maja do 29 maja). Uczestnicy, którzy wyrażą zgodę na udział w tym przedsięwzięciu będą co godzinę otrzymywali od prelegentów wartościowe materiały na najróżniejsze tematy związane nie tylko z contentem, ale także SEO/SEM, e-commerce, social mediami i wszystkim, co możemy przypisać do ogólnego pojęcia marketingu XXI wieku.
Oto Harmonogram Festiwalu Dobrego Contentu (każdego dnia uczestnicy będą otrzymywali materiały dotyczące innych zagadnień związanych z marketingiem):
- 1 dzień – Poniedziałek 23 maja (SEO/SEM)
- 2 dzień – Wtorek 24 maja (e-commerce)
- 3 dzień – Środa 25 maja (social media)
- 4 dzień – Czwartek 26 maja (marketing)
- 5 dzień – Piątek 27 maja (content marketing)
- 6 dzień – Sobota 28 maja (PR)
- 7 dzień – Niedziela 29 maja (start up zone)
Przesyłanie materiałów rozpocznie się 23 maja od godziny 0:00, natomiast ostatnie prezentacje będą wysyłane 29 maja do godziny 23:59. Twórcy gwarantują możliwość wyselekcjonowania materiałów a także brak autopromocji czy ukrytych reklam – tylko czysta wiedza. Prócz prezentacji, w materiałach znajdą się także wywiady ze znanymi influencerami z danych dziedzin oraz liczne case study.
Cel Festiwalu
Twórcy Festiwalu Dobrego Contentu chcą pomóc marketerom, handlowcom, pozycjonerom , przedsiębiorcom a także ludziom spoza branży zrozumieć, czym kieruje się współczesny marketing. Wskazane materiały to doskonałe źródło wiedzy i doświadczeń zdobywanych latami przez twórców. Udział w festiwalu pomoże nie tylko dostosować się do nowych reklamowych trendów, ale także da wiedzę i pomysły, dzięki którym każdy handlowiec czy przedsiębiorca będzie mógł jeszcze efektywniej promować swoje produkty czy usługi – wszystko za pośrednictwem sieci i dobrego contentu. Festiwal kierowany jest także do studentów i pracowników sektora marketingowego – nowa wiedza pozwoli Wam zdobyć niezbędne doświadczenie, co przełoży się na dynamikę rozwoju zawodowej kariery!
Jeżeli jesteś zainteresowany wzięciem udziału w I edycji Festiwalu Dobrego Contentu – zapraszamy na stronę http://marketingibiznes.pl/content-marketing/festiwal-dobrego-contentu-edycja-i . Tam znajdziesz więcej informacji dotyczących prelegentów i materiałów a także zapisów na Festiwal.
Uczestnikom mogę jedynie życzyć powodzenia. Mi pozostało jedynie zaprezentować mój ostatni content http://blog.widzialni.pl/legendy-google-dzien-z-zycia-larrego-pagea/
Możliwość komentowania została wyłączona.