Publikowanie różnych treści na stronach internetowych jest zarazem łatwe i trudne. Najważniejszy jest content na stronie, który dzisiaj rozumiany jest na wiele sposobów. Zawsze powinien jednak przyciągać uwagę, być wartościowy i dobrze przyjmowany przez użytkowników. Co zatem publikować na stronie, by zyskać wysoką pozycję w sieci? O tym wszystkim poniżej.

Najważniejszym aspektem jest zwrócenie uwagi na rodzaj treści. Otóż content dzieli się na podstawowe grupy, które różnią się sposobem odbioru. Są to:

  1. blogi, raporty i inne treści służące do czytania,

  2. filmy na YT, relacje na Instagramie i Facebooku, krótkie i dłuższe video do oglądania,

  3. podcasty, czyli treści audio służące do słuchania.

Jaki content będzie spełniał swoją funkcję w przypadku danej strony? Na jakie rozwiązanie warto się zdecydować? Odpowiedzi na te pytania są dość złożone, gdyż zależności jest sporo. Przede wszystkim należy określić dokładnie pewne aspekty, które zostały omówione szerzej poniżej.

Typ odbiorcy, czyli do kogo ma trafić content

Podstawowym działaniem jest zawsze określenie charakteru i oczekiwań danego typu klienta. Inne wymagania i oczekiwania mają bowiem młode osoby, a inne dojrzałe. Dodatkowo nieco inne tematy poszukiwane są przez młode mamy, a inne przez pasjonatów danego hobby. Sprecyzowanie potrzeb i wymagań określonej grupy klientów pozwoli dostosować content.

Analiza własnych upodobań

Niezwykle ważnym aspektem jest określenie własnych upodobań i możliwości. Dostępne są dzisiaj tak liczne rodzaje treści na stronie, że wybór rozwiązań jest naprawdę ogromny. A to pozwala dopasować content do własnych predyspozycji i umiejętności. Dlaczego jest to tak ważne? Otóż nie każda osoba czuje się dobrze podczas tworzenia relacji na żywo, a są przecież tacy, którzy to uwielbiają. Stąd też tworzenie takich treści i stawianie na takie rozwiązania, które sprawiają radość i są odpowiednie, jest najlepszym rozwiązaniem. Przekłada się to na popularność strony.

Jedna, czy kilka form contentu?

Bardzo często pojawia się pytanie, które dotyczy ilości koniecznych do zastosowania form contentu na stronie. Czy jedna forma jest wystarczająca? Na szczęście zazwyczaj tak. Wszystko zależy tu od rodzaju biznesu, działalności i tematyki strony. Tak naprawdę jednak o wiele bardziej wartościowa jest strona ukazująca jeden rodzaj contentu, który jest dopracowany niż witryna, która związana jest z kilkoma formami bezwartościowych i kiepskich treści. Oczywiście w miarę rozwoju działalności można zwiększać liczbę i różnorodność przekazywania treści.

Wpływ contentu video i audio na pozycjonowanie

Czy content video a pozycjonowanie wpływają na siebie? Otóż tak. Niestety, ale roboty Google nie potrafią jeszcze analizować głosów pojawiających się w treściach audio, dlatego też brak opisu takich treści uniemożliwia uzyskanie najlepszych wyników w wyszukiwarce. Opis zamieszczonych w formie video treści pozwala natomiast dokładnie zrozumieć, co przedstawia nagranie. Jednocześnie wpływa to, więc korzystnie na pozycję strony w wyszukiwarce.

Jedna myśl o “Content jest najważniejszy! Jaki rodzaj treści publikować na stronie?

  1. Anon pisze:

    Zastanawiasz się jaki content dać na stronie? Przede wszystkim pisz pod użytkownika, a na drugim miejscu pod wyszukiwarkę. Nie ma nic gorszego niż spamerska strona.

Komentarze są zamknięte.

LinkBuilding, pozycjonowanie lokalne, linki seo i wiele więcej - SEOsklep24.pl