Google, amerykański gigant internetowy, coraz większą uwagę skupia na swojej ofercie kierowanej bezpośrednio do firm. Dostrzegając potencjał na nowym rynku, korporacja ta wprowadza nowe, bardzo interesujące usługi, które są bezcenne dla ambitnych, prężnie rozwijających się przedsiębiorców. Jedną z nich są sms Google Moja Firma, czyli pierwsza tego typu opcja, która umożliwia natychmiastowy oraz bezpośredni kontakt z klientem.
Inwestycja w innowację
Chociaż projekt ten jest stosunkowo świeży i nadal uznaje się go za innowację, to już teraz, bez cienia wątpliwości, można stwierdzić, że będzie on prawdziwym przełomem – zarówno dla właścicieli firm, jak i ich konsumentów. Z tego powodu dobrym pomysłem jest natychmiastowa inwestycja w ten system, dostępny w ramach usługi Google Moja Firma.
Jakie korzyści płyną z SMS dla firm?
Nie trzeba długo się głowić, aby zauważyć nowe perspektywy oferowane przez szybki kontakt za pośrednictwem SMS. Wszystko, co klient musi zrobić, aby rozpocząć rozmowę z usługodawcą, jest kliknięcie na odpowiednią ikonkę, zazwyczaj ulokowaną w rogu witryny. W tym momencie otwiera się przed nim okienko umożliwiające wysłanie wiadomości SMS. Ogólnie rzecz biorąc, nie ma konkretnych ograniczeń związanych z tą opcją. Jak można się domyślić, będzie ona używana z reguły do ustalenia szczegółów danej transakcji, pytań odnośnie zamieszczonej na stronie oferty lub próby ogólnego rozeznania się w danej marce. W ten sposób pomija się żmudny proces rozwiązywania problemów przy pomocy emaila lub drogą telefoniczną.
Z doświadczenia moich klientów – nikt nie wysyła tych SMS-ów 😉 Ale może to się zmieni 🙂