Wymagania dzisiejszego konsumenta są bardzo dynamiczne, skutkiem czego często się zmieniają. Rozsądny biznesmen wie, że aby osiągnąć w swojej branży sukces, musi podejmować zdecydowane działania i na bieżąco dostosowywać się do potrzeb klientów. Kluczem do szybkiego rozwoju swojej firmy jest inwestycja w wysokiej klasy SEO w 2019 roku. Aby wygrać z konkurencją, należy już wcześniej ułożyć swoją strategię i postarać się wpasować w najnowsze trendy.
Współpraca z blogami – dlaczego warto?
W celu skutecznej poprawy pozycjonowania witryny naszej firmy, należy skupić się na tych portalach, które ludzie faktycznie czytają. Coraz więcej internautów, a zarazem potencjalnych klientów, lubi spędzać swój czas przeglądając różnego rodzaju blogi oraz fanpage na mediach społecznościowych. Dobrym pomysłem jest próba nawiązania współpracy z tego typu twórcami, którzy zazwyczaj są chętni na dodatkowy zarobek. Korzyść z takiej umowy jest oczywista – odnośnik do strony naszej firmy będzie kierował odwiedzających do oferowanych przez nas usług lub towarów. Należy jednak pamiętać, że im bliższa tematyka bloga do naszej branży, tym skuteczniejsza okaże się tego typu reklama.
Pozycjonowanie w 2019 a technologie głosowe
Stosunkowo nowym wynalazkiem można nazwać polecenia głosowe, za pomocą których obsługuje się niektóre urządzenia elektroniczne z dostępem do Internetu. System jest już uznawany za standard w przypadku konsol czy telewizji, które otwierają się na usługi dostępne poprzez sieć. Czy taki stan rzeczy ma wpływ na SEO w 2019 roku? Okazuje się, że tak. Pomiędzy frazami wpisywanymi przy pomocy klawiatury a tymi, które wprowadza się własnym głosem, istnieje fundamentalna różnica. Mówiąc, nie oszczędzamy słów, dlatego zauważalna jest tendencja używania pełnych zdań, wraz z zaimkami pytającymi – „gdzie”, „kiedy”, „jak”, „co”, „który” i tak dalej. Z racji, że fenomen ten dopiero przybiera na sile, to jest to doskonała okazja, aby zyskać przewagę na rynku.
Bezpieczne strony bezpiecznym biznesem
Zanosi się na to, że pozycjonowanie 2019 będzie związane z większą ilością regulacji. Google zapowiedziało, że portale pozbawione certyfikatów SSL, a co za tym idzie, bez zabezpieczenia przed nieautoryzowanymi działaniami na serwerze, będą w adekwatny sposób karane. Co za tym idzie? Przede wszystkim konieczność zapewnienia sobie lepszej ochrony. Już teraz certyfikat SSL uznaje się za standard, o którym powinien pomyśleć każdy dobry przedsiębiorca, dlatego jeśli takowego nie posiadamy, to ostatni dzwonek, aby nadrobić zaległości.
Współpraca z bloggerami i wydawcami artykułów jest jak najbardziej opłacalna pod względem SEO, bo dużo ludzi czyta te wpisy i są one bardziej wartościowe niż zwykłe wpisy na forach. A z technologią głosową będzie tak samo jak z wyświetlaniem stron na komórkach, jest to w pewien sposób potrzebne i raczej będzie na to duży nacisk 🙂
Pod warunkiem, że nie spamujecie wpisami tak jak Ja 😉 😛
Myślę, że warto też wspomnieć o szybkości stron, aby nie tracić klientów już na samym wstępie 🙂
Tym bardziej w przypadku urządzeń mobilnych, trochę mi tego brakuje w tym wpisie. Bardzo duży ruch na stronach jest generowany za pomocą telefonów komórkowych, tabletów itd. i w tym roku raczej to się nie zmieni. 🙂
A to, że wpisy u blogerów stają się jeszcze bardziej popularne to raczej dobrze, większość forów internetowych i tak jest załadowana linkami prawie pod sam korek, a moderatorzy tych forów gdzie jeszcze jest trochę ludzi i tak mają pewnie pełno roboty 🙂
Dużo uwagi zwróciłbym na dostosowanie stron do urządzeń mobilnych. Pozycjonowanie w 2019 roku to dopieszczanie elementów technicznych. Widoczny formularz, wyszukiwarka, dostępność informacji – te aspekty mobilne będą kluczowe, by generować leady.
Możliwość komentowania została wyłączona.