Dostajemy wiele wiadomości z pytaniem, kiedy warto zamówić audyt SEO? Oczywiście pytania związane są z jedną z naszych ofert – na SEOskelp24.pl możecie zamawiać obszerne audyty SEO stron, które zawierają informacje na temat analizowanej witryny i wiele ciekawych wskazówek, co poprawić, aby portal po optymalizacji był dużo przyjaźniejszy dla algorytmu Google.
Postanowiliśmy odpowiedzieć na tytułowe pytanie. Audyt SEO sprawdzi się zarówno przy stronach nowych, które dopiero zostały wdrożone, jak i przy portalach, które funkcjonują już dłuższy czas. W obu przypadkach strona jest dokładnie analizowana. Nie zdarzyło się nam, abyśmy otrzymali zlecenie na stronę, która była w 1000% dopracowana do perfekcji. Zawsze znajdujemy niedociągnięcia – w kodzie, treści, social mediach, czy linkach lub elementach UX. W przypadku nowych stron, audyt jest pewną instrukcją, jak zoptymalizować portal, aby ten zyskał szybciej wysokie pozycje. Taki sam cel stawiamy sobie przy stronach ze stażem, z tą różnicą, że analizujemy nie tylko stan obecny portalu, ale także jego historię.
Czy jest moment, kiedy nie warto zamawiać Audytu SEO? Owszem, gdy strona jest jeszcze w trakcie budowy, gdy w treści znajdujemy Lorem Ipsum, zamiast contentu, gdy właściciel nie ma jeszcze koncepcji na cały portal – wtedy zamówienie audytu warto przełożyć od czasu, aż prace zostaną ukończone i portal przybierze swój finalny kształt.
Wszyscy robią audyty … ścisk się robi – czas podnieść ceny 😉
Zgredzie nie ma się co dziwić. Konkurencja rośnie, a wszystkim zależy na jak najlepszych wynikach. Audyt w tym pomaga.
Przy tak częstych aktualizacjach algorytmów trzeba mieć stronę na oku cały czas – a google webmaster tools wszystkiego nam nie powie niestety…