Strona główna » Publikacje » Jak skonfigurować Gallery Ads? Nowy format galerii w Polsce

Jak skonfigurować Gallery Ads? Nowy format galerii w Polsce

Jak skonfigurować Gallery Ads Nowy format galerii w PolsceReklama w formie grafiki to dzisiaj prawdziwy hit w internecie. Z tego powodu Google Ads udostępniło użytkownikom sieci ciekawe narzędzie, jakim jest Gallery Ads. Rozwiązanie to jest dostępne w formie beta, ale wydaje się być bardzo zachęcające. Każda firma może przedstawić swoim klientom własne produkty i usługi w formie grafiki, co zapewnia prosty i zwięzły komunikat.

Do kogo skierowany jest Gallery Ads?

Nowe narzędzie od Google, czyli Gallery Ads skierowane jest głównie do firm i usługodawców, a także ich klientów. Użytkownicy sieci mają bowiem możliwość przeglądać wygodnie umieszczone w formie grafiki oferty pochodzące od różnych marek. Taka forma promocji jest niezwykle oryginalna i przyjemna. Aktualnie format Gallery Ads jest obsługiwany w 11 językach.

Są to języki:

  • angielski

  • holenderski

  • niemiecki

  • japoński

  • francuski

  • rosyjski

  • hiszpański

  • portugalski

  • włoski

  • szwedzki

  • polski.

Wszystkie opcje Gallery Ads są dostępne dla użytkowników z całego świata. Użytkownicy sieci mogą dzięki temu przeglądać usługi i produkty bez konieczności przechodzenia od razu na stronę firmy. Przeciętna reklama zawiera od 4 do 8 zdjęć, które można przewijać. Dodatkowo do każdego zdjęcia firma może dodać do 70 znaków tekstu. Jest to wydajne i wygodne rozwiązanie dla obydwu stron.

Jak skorzystać z Gallery Ads?

Wielu przedsiębiorcom nasuwa się pewnie właśnie pytanie: jak skonfigurować Gallery Ads? Odpowiedź jest prosta: wystarczy wejść na stronę firmy w Google Ads, a następnie wyszukać informację na temat dostępności takiego formatu reklamy. Następnie należy postępować według wskazówek. Można także bezpośrednio skontaktować się z menadżerem Google, który objaśni w prosty sposób całą sytuację.

Jak rozliczane są reklamy w Gallery Asd?

Rozliczenia w Gallery Ads dokonywane są przede wszystkim na podstawie modelu CPC. W praktyce oznacza to, że reklamodawca ponosi koszty jedynie wtedy, gdy użytkownik sieci przewinie przynajmniej trzy razy obrazy zawarte w reklamie. Opłata jest ponoszona także, gdy użytkownik kliknie jedno ze zdjęć.

Udostępnij wpis: