Google kilka dni temu wprowadziło dosyć istotne zmiany związane z programem Google Partners. Prócz zmian w podstawowym regulaminie certyfikacji agencji (więcej o zmianach możecie przeczytać w naszym wpisie http://seosklep24.pl/blog/wazne-zmiany-w-google-partners/), jedną z ważniejszych zmian było wprowadzenie nowego statusu dla agencji – Google Partner Premium.
Google Partner Premium to nic innego, jak nagrodzenie najlepszych z najlepszych. Status ten otrzymały nieliczne agencje, które mogą pochwalić się nienaganną współpracą ze swoimi Klientami a także wysokim współczynnikiem efektywności kampanii. Warta podkreślenia jest także zmiana, która precyzyjnie podkreśla, w jakich obszarach działania dana agencja czuje się najlepiej. Do wyboru mamy reklamę w wyszukiwarce, reklamę mobilną, reklamę w sieci zakupów a także obsługę sieci reklamowej.
Nowy certyfikat Google Partner Premium to coś więcej, niż zwykły certyfikat Google Partner. Oczywiście agencje, które mogą pochwalić się nowym certyfikatem z pewnością wezmą to pod uwagę przy wycenach. Warto jednak postawić na jakość, zwłaszcza, gdy decydujemy się na reklamę kanałami Google.