Co jakiś czas, ze względu na żyjący rynek, Google Ads decyduje się na wprowadzenie nowych restrykcji, które mają na celu eliminację zachowań będących w dużej mierze spamem lub informacją zdecydowanie niepotrzebną. Blokowanie określonych reklam pozwala na zachowanie porządku i jako takiego ładu, który pozwala na znacznie skuteczniejszą pracę i uzyskane dzięki niej efekty.
Jakie są nowe zasady Google Ads?
Od 26 maja 2020 wejdą w życie nowe przepisy, które dotyczą nowych restrykcji Google Ads. Warto zajrzeć w regulamin Google Ads, jeśli wciąż mamy wątpliwości. Nowe restrykcje Google Ads dotyczą przede wszystkim reklamowania czynności związanych z urzędem. Nie ważny jest cel wyprawy, a więc czy to jest poczta, czy też urząd stanu cywilnego – wszelkie reklamy opisujące usługi instytucji państwowych będą blokowane.
Ma to na celu wyłączenie możliwości reklamowania usługodawców, którzy oferują pomoc w aktualizowaniu dokumentacji urzędowej, takiej jak:
-
prawo jazdy,
-
karty stałego pobytu,
-
wizy,
-
ubezpieczenia zdrowotnego,
-
dowodu osobistego,
-
paszportu.
Dzięki takiej działalności Google Ads jest w stanie ograniczyć, czy też całkowicie wykluczyć reklamowanie dokumentacji i usług z nimi związanych. Każdy urząd posiada stronę, na której są wyczerpujące temat informacje i to właśnie tam powinniśmy się kierować. Reklamy tego typu nie muszą się wyświetlać wszędzie.
Restrykcje te dotyczą dzisiaj Stanów Zjednoczonych, jednakże biorąc pod uwagę szybki rozwój Polski – to jutro mogą dotyczyć i nas, a to faktycznie by się przydało.