Artykuły sponsorowane to kluczowy element skutecznej strategii...
Z przyjemnością przedstawiamy naszą nową usługę publikacji artykułów...
Domeny SEO to wyselekcjonowane adresy internetowe, które dzięki swojej...
Zagraniczne pozycjonowanie lokalne Twojej firmy może wykraczać poza...
Zaplecze SEO na platformach blogowych WEB 2.0 stanowi ważny element...
Skorzystaj z zaplecza SEO Premium do umieszczania artykułów...
Skorzystaj z naszej usługi publikacji artykułów sponsorowanych,...
Oferujemy publikację artykułów sponsorowanych na 15 unikalnych domenach...
Szukaj
Nowy produkt
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich pozycjonerów, agencji SEO i prywatnych właścicieli stron, którzy celują w rynek niemiecki i starają się pozycjonować w Google.de. Uruchomiliśmy nową usługę – linki z sygnaturek!
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Oferujemy pakiet 150 postów z 50 kont na niemieckich stronach. Piszemy 3 posty z każdego konta. Treści pisane są ręcznie przez copywritera, są poprawne gramatycznie i stylistycznie (język niemiecki). Każdy post ma długość 100-200 znaków. Wpisy dodajemy w różnych wątkach w obrębie forum. Pod każdym wpisem pojawia się sygnaturka, w której znajduje się link kierujący do pozycjonowanej strony. Po zakończeniu prac przesyłamy raport z linkami, które dodaliśmy.
Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.
WAŻNE – indeksowanie linków z oferty
Wyszukiwarka Google ma aktualnie duże problemy z indeksacją nowo pozyskanych linków. W wielu przypadkach linki bez dodatkowego indeksowania trafiają do SERPów po wielu tygodniach, w skrajnych sytuacjach nie trafiają tam nigdy. Chcemy poinformować, że nie jesteśmy w stanie określić, kiedy i czy w ogóle linki pozyskane z tej oferty, bez dodatkowego indeksowania, zostaną zauważone przez Google – wynika to z wewnętrznych algorytmów wyszukiwarki.
Aby temu zaradzić, zalecamy dodatkową indeksację raportu po jego zakończeniu (we własnym zakresie) lub skorzystanie z przygotowanych pakietów indeksacji linków.
Adres strony (można podać adresy strony głównej lub jej podstrony)
Listy anchorów/fraz kluczowych (możemy linkować z fraz lub z czystego adresu URL)
Informujemy, że w przypadku, gdy zlecenie obejmuje branże posiadające szczególne regulacje prawne związane z reklamą lub są niezgodne z polskim prawem, z powołaniem się na brak odpowiedniej wiedzy merytorycznej w danym zakresie możemy odmówić przyjęcia zlecenia.