Nowe produkty

Szukaj

Trust Flow - 200 linków

Nowy produkt

Porcja linków pochodzących ze stron dla Twojej strony - oto Piramida Linków Trust Flow składająca się z 200 linków. Największa dostępna w ofercie usługa linkowania TF.

Więcej szczegółów

677,24 zł brutto

-15%

796,75 zł brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Historia cen produktu

Trust Flow - 200 linków

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Więcej informacji


Budujemy piramidę linków, która składa się z wielu zróżnicowanych miejsc docelowych (wizytówki NAP, prywatne zaplecze, profile).

Co oferujemy w ramach usługi?

Prezentowana Piramida Linków Trust Flow to usługa polegająca na zdobyciu 200 linków kierujących do Twojej strony. Linki mogą być pod postacią URL lub anchorów (linkujemy strony główne i podstrony).

Po zakończeniu linkowania, udostępniamy kompletny raport z wszystkimi zdobytymi linkami oraz dostępami.

Piramida składa się z:

- Zaplecze Trust Flow ( 80 linków )

- Linki z Profili ( Polskie ) ( 100 linków )

- 20 wizytówek NAP


Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, jej optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.


WAŻNE - indseksacja pozyskanych linków

Ze względu na aktualne problemy wyszukiwarki Google związane z indeksacją nowych linków (która trwa zdecydowanie dłużej niż zwykle lub w skrajnych przypadkach linki w ogóle nie są indeksowane), pragniemy podkreślić, iż nie możemy zapewnić gwarancji indeksacji pozyskanych linków bez ich dodatkowego podlinkowana. Zachęcamy do samodzielnego indeksowania nowych linków bądź skorzystania z różnych ofert na indeksację linków, które są u Nas dostępne.

Co potrzebujemy do realizacji zlecenia?

  • Do realizacji potrzebujemy adresu strony www
  • Przesłania 3-5 fraz, na które mamy linkować.
  • W przypadku wizytówek NAP potrzebujemy danych adresowych firmy.



Informujemy, że w przypadku, gdy zlecenie obejmuje branże posiadające szczególne regulacje prawne związane z reklamą lub są niezgodne z polskim prawem, z powołaniem się na brak odpowiedniej wiedzy merytorycznej w danym zakresie możemy odmówić przyjęcia zlecenia.