Piramida Linków Big 7

Nowy produkt

Wielopoziomowe linkowanie to doskonałe wzmocnienie linkowego profilu każdej strony. Zaplecza WP i profile linkują do domeny pozycjonowanej.

Więcej szczegółów

753,65 zł brutto

-10%

837,39 zł brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Wyświetl historię cen produktu

Historia cen produktu

Piramida Linków Big 7

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Więcej informacji

Wielopoziomowe linkowanie to doskonałe wzmocnienie linkowego profilu każdej strony. Zaplecza WP i profile linkują do domeny pozycjonowanej. Teksty na wordpress będą publikowane jako artykuł sponsorowany. Raport przesłany zostanie dla I poziomu piramidy linków.

 

I poziom piramidy:

  • 200 linków z profili
  • 250 linków z Zaplecza Wordpress

 

II poziom piramidy:

  • Podlinkowanie 10 000 linkami

WAŻNE – indeksowanie linków z oferty

Wyszukiwarka Google ma aktualnie duże problemy z indeksacją nowo pozyskanych linków. W wielu przypadkach linki bez dodatkowego indeksowania trafiają do SERPów po wielu tygodniach, w skrajnych sytuacjach nie trafiają tam nigdy. Chcemy poinformować, że nie jesteśmy w stanie określić, kiedy i czy w ogóle linki pozyskane z tej oferty, bez dodatkowego indeksowania, zostaną zauważone przez Google – wynika to z wewnętrznych algorytmów wyszukiwarki.

Aby temu zaradzić, zalecamy dodatkową indeksację raportu po jego zakończeniu (we własnym zakresie) lub skorzystanie z przygotowanych pakietów indeksacji linków.

Czego potrzebujemy do wykonania usługi?

  • Adresu Państwa strony
  • Do 5 słów kluczowych / fraz
  • Dodatkowych informacji na temat tempa dodawania lub podstron, które zostaną podlinkowane

 

 

Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.

Informujemy, że w przypadku, gdy zlecenie obejmuje branże posiadające szczególne regulacje prawne związane z reklamą lub są niezgodne z polskim prawem, z powołaniem się na brak odpowiedniej wiedzy merytorycznej w danym zakresie możemy odmówić przyjęcia zlecenia.