Piramida linków Trust Flow – 50 linków
Pozycjonujesz sklep internetowy, stronę firmową, blog kulinarny lub inny portal działający w sieci?
W tej ofercie prezentujemy piramidę Trust Flow, która składa się z 50 linków kierujących do Twojej strony. Piramida linków składa się z różnych pakietów, dzięki czemu zdywersyfikujesz profil linkowy i zdobędziesz odnośniki pozycjonujące.
Co oferujemy w ramach usługi?
Piramida linków Trust Flow składa się z 50 zdobytych linków. Są to linki z prywatnego zaplecza, profili a także wizytówek NAP. Prócz samego linkowania, gwarantujemy napisanie tekstów wymaganych pod każdy rodzaj linku. Teksty na wordpress będą publikowane jako artykuł sponsorowany. Oczywiście na koniec prac przesyłamy dokładny raport, w którym znajdziesz wszystkie zdobyte odnośniki, a także niezbędne dostępy.
Piramida składa się z:
– Zaplecze WordPress ( 15 linków )
– Linki z Profili ( Polskie ) ( 30 linków )
– Wizytówki NAP ( 5 linków )
Nie czekaj, nie szukaj pojedynczych rozwiązań, nie trać czasu i pieniędzy – zakup piramidę linków, czyli kompleksowe rozwiązanie pozycjonerskie dla każdej strony.
Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, jej optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.
WAŻNE – indseksacja pozyskanych linków
Ze względu na aktualne problemy wyszukiwarki Google związane z indeksacją nowych linków (która trwa zdecydowanie dłużej niż zwykle lub w skrajnych przypadkach linki w ogóle nie są indeksowane), pragniemy podkreślić, iż nie możemy zapewnić gwarancji indeksacji pozyskanych linków bez ich dodatkowego podlinkowana. Zachęcamy do samodzielnego indeksowania nowych linków bądź skorzystania z różnych ofert na indeksację linków, które są u Nas dostępne.
Co potrzebujemy do realizacji zlecenia?
- Do realizacji potrzebujemy adresu strony www
- Przesłania 3-5 fraz, na które mamy linkować.
- Do wizytówek NAP potrzebujemy dokładnych danych adresowych i firmowych.
Informujemy, że w przypadku, gdy zlecenie obejmuje branże posiadające szczególne regulacje prawne związane z reklamą lub są niezgodne z polskim prawem, z powołaniem się na brak odpowiedniej wiedzy merytorycznej w danym zakresie możemy odmówić przyjęcia zlecenia.