Artykuły Sponsorowane

Chociaż co jakiś czas mówi się o niskim poziomie czytelnictwa i o tym, że Polacy czytają coraz mniej, to jednak dotyczy to tylko tradycyjnych książek drukowanych. Chętnie za to sięgamy po krótsze wpisy w formie elektronicznej, zamieszczane w sieci. Oczywiście, aby nie tylko zacząć je czytać, ale także zapoznać się z całością, wpisy muszą być cie...

Chociaż co jakiś czas mówi się o niskim poziomie czytelnictwa i o tym, że Polacy czytają coraz mniej, to jednak dotyczy to tylko tradycyjnych książek drukowanych. Chętnie za to sięgamy po krótsze wpisy w formie elektronicznej, zamieszczane w sieci. Oczywiście, aby nie tylko zacząć je czytać, ale także zapoznać się z całością, wpisy muszą być ciekawe dla odbiorcy i ulokowane w miejscu, do którego może on dotrzeć. Warto jednak wykorzystać tą tendencję i poprzez internetowy artykuł docierać także z przekazami dotyczącymi konkretnej firmy i jej oferty. Oferujemy profesjonalnie realizowany content marketing dopasowany do tematyki danej branży, fachowy z jej punktu widzenia oraz angażujący użytkownika. Proponujemy także przygotowywanie oraz publikowanie artykułów sponsorowanych, oraz pozyskiwanie wysokiej jakości linków, wpływających na pozycję strony docelowej.

Linki z artykułów sponsorowanych - content marketing

Realizujemy to publikując artykuły sponsorowane, niosące poprzez swoją treść informacje o tym, co akurat chce się reklamować. Tego typu artykuły w wielu miejscach oznaczone są jako reklama, ale nie we wszystkich. Nawet jeśli są, jest to jednak bardzo dyskretny znacznik, tak więc większość osób zupełnie nie zwraca na nie uwagi, a nawet jeśli jest to zauważone, dzięki przyciągającemu oko tytułowi, a potem interesującej treści, chętnie klika się link, umożliwiający przeczytanie całego artykułu, a potem zapoznaje się z jego treścią.

Aby tak się działo, teksty muszą być:

  • atrakcyjne
  • zachęcające do lektury
  • posiadać przyciągający tytuł
  • jeśli można, dobrze opatrzyć je ładną grafiką
  • dopasowane tematycznie

Umieszczanie takich artykułów na stronach, które same mają wysokie współczynniki oceny sprawia, że wartości te w pewnym stopniu przekazywane są także stronie, do której kierują linki zawarte w artykule. Innymi słowy, linki z artykułów sponsorowanych mają dużą wartość dla strony docelowej i przekładają się w bezpośredni sposób na wzrost jej rankingu w wyszukiwarce.

Linki we wpisach sponsorowanych

Pozyskiwanie wartościowych linków jest bardzo ważne dla efektu pozycjonowania. Nie każdy jednak wie skąd je jeszcze pozyskiwać, ponieważ nikt nie podaje listy takich stron, na których każdy może sobie coś umieścić. To dobrze, ponieważ wtedy każdy amator mógłby z nich korzystać, straciłyby więc swoją wartość. My posiadamy własną, wypracowaną listę adresów, na których warto umieszczać wpisy sponsorowane, aby móc liczyć na wynikający z tego dobry efekt. Są to strony zewnętrzne, dlatego obecność na nich wiąże się z opłatą, jednak jest to korzystna inwestycja. Link nie wygasa po krótkim czasie, nie będzie też trzeba wnosić dodatkowych opłat za jego odnowienie czy podtrzymanie, jest to więc jednorazowy wydatek, a wpływa na uzyskanie wyższych pozycji.

Przyczyniają się do tego linki z artykułów gościnnych. Google zauważa wtedy, że do naszej strony linkują wartościowe strony, takie jak przewodniki i informatory lokalne czy witryny branżowe, dodaje nam więc punkty za cenne treści. Tworząc i publikując takie treści dbamy o ich naturalny, nienachlany charakter, aby czytelnik nie miał wrażenia bycia zarzucanym sztampowymi treściami reklamowymi, lecz by treść dawała mu coś ponadto. W to oczywiście umiejętnie wplatamy także istotne słowa kluczowe.

Czynniki wpływające na content marketing

Na podstawie ciekawych i wartościowych treści opiera się całe zagadnienie określane z języka angielskiego jako content marketing, czyli nic innego jak właśnie marketing treści. Odnosi się on do tego, o czym pisaliśmy wcześniej, a więc właśnie do przemycania treści reklamowych w formach, które nie są bezpośrednimi reklamami, lecz czymś znacznie więcej.

Kluczową rolą w jego przebiegu jest:

  • odpowiednie dopasowanie samych treści
  • ale także form przekazu
  • i miejsc docelowych.

Dużą zaletą, oprócz oczywiście skuteczności i wielopłaszczyznowego wpływu dla klienta, jest także elastyczność tej formy. Pozwala on na korzystanie z mnogości miejsc, co sprawia, że nie ma tu mowy o całkowitym preferowaniu pewnych branż – praktycznie każda firma może skutecznie reklamować się w ten sposób, podnosić swoje pozycje, zdobywać nowych klientów, gdyż do każdej tematyki można znaleźć lub stworzyć odpowiednie płaszczyzny. Jedną z nich są blogi tematyczne, które są świetnym miejscem na tworzenie regularnych wpisów, dotyczących bieżącej działalności i firmowych nowinek. Cykliczne publikowanie wpisów umożliwia budowanie silnej pozycji bloga, co przekłada się na linki z blogów. Mają one silniejsze oddziaływanie, w wyniku ich zamieszczania można obserwować wzrost pozycji strony. W analogiczny sposób oddziałują linki z artykułów gościnnych. W swojej ofercie posiadamy specjalne pakiety linków tego typu. Z przyjemnością zobrazujemy różnice pomiędzy poszczególnymi możliwościami, a także możliwymi do osiągnięcia wskutek nich efektami.

Więcej

Artykuły Sponsorowane Jest 3 produktów.

Pokazuje 1 - 3 z 3 elementów
  • Z przyjemnością prezentujemy nową usługę - tematyczny content marketing. Zdobędziemy dla Państwa wysokiej jakości linki z prywatnej grupy domen, których jesteśmy właścicielami. Tą ofertę dedykujemy dla właścicieli stron o tematyce Budownictwo, Nieruchomości, Ogród, Dom.

    32,52 zł
  • Mamy okazję zaprezentować Państwu zupełnie nową usługę w ofercie SEOsklep24.pl - tematyczny content marketing. Oferujemy napisanie unikalnego, poradnikowego tekstu oraz publikację na jednej z 10 domen. Usługa dedykowana jest dla właścicieli stron o tematyce Sport, Turystyka, Podróże.

    32,52 zł
  • Nowość w SEOsklep24.pl - tematyczny content marketing. Usługa polega na napisaniu i publikacji wysokiej jakości artykułów na prywatnej grupie stron/blogów. Przygotowana oferta dedykowana jest wszystkim właścicielom oraz pozycjonerom, którzy prowadzą kampanię SEO dla stron z tematyki Medycyna, Zdrowie, Uroda.

    32,52 zł
Pokazuje 1 - 3 z 3 elementów