Zagraniczne pozycjonowanie lokalne Twojej firmy może wykraczać poza...
Zaplecze SEO na platformach blogowych WEB 2.0 stanowi ważny element...
Skorzystaj z zaplecza SEO Premium do umieszczania artykułów...
Skorzystaj z naszej usługi publikacji artykułów sponsorowanych,...
Oferujemy publikację artykułów sponsorowanych na 15 unikalnych domenach...
Poznaj naszą nową usługę - Wizytówki NAP, klucz do lokalnej widoczności...
Chcesz, aby Twoja strona internetowa osiągnęła wyższą pozycję w wynikach...
Szukaj
Nowy produkt
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich pozycjonerów, agencji SEO i prywatnych właścicieli stron, którzy celują w rynek niemiecki i starają się pozycjonować w Google.de. Uruchomiliśmy nową usługę – linki z sygnaturek!
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Oferujemy pakiet 90 postów z 30 kont na niemieckich stronach. Piszemy 3 posty z każdego konta. Treści pisane są ręcznie przez copywritera, są poprawne gramatycznie i stylistycznie (język niemiecki). Każdy post ma długość 100-200 znaków. Wpisy dodajemy w różnych wątkach w obrębie forum. Pod każdym wpisem pojawia się sygnaturka, w której znajduje się link kierujący do pozycjonowanej strony. Po zakończeniu prac przesyłamy raport z linkami, które dodaliśmy.
Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.
WAŻNE - indseksacja pozyskanych linków
Ze względu na aktualne problemy wyszukiwarki Google związane z indeksacją nowych linków (która trwa zdecydowanie dłużej niż zwykle lub w skrajnych przypadkach linki w ogóle nie są indeksowane), pragniemy podkreślić, iż nie możemy zapewnić gwarancji indeksacji pozyskanych linków bez ich dodatkowego podlinkowana. Zachęcamy do samodzielnego indeksowania nowych linków bądź skorzystania z różnych ofert na indeksację linków, które są u Nas dostępne.
Adres strony (można podać adresy strony głównej lub jej podstrony)
Listy anchorów/fraz kluczowych (możemy linkować z fraz lub z czystego adresu URL)
Informujemy, że w przypadku, gdy zlecenie obejmuje branże posiadające szczególne regulacje prawne związane z reklamą lub są niezgodne z polskim prawem, z powołaniem się na brak odpowiedniej wiedzy merytorycznej w danym zakresie możemy odmówić przyjęcia zlecenia.