Nowe produkty

Szukaj

90 postów na 30 forach Niemcy

Nowy produkt

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich pozycjonerów, agencji SEO i prywatnych właścicieli stron, którzy celują w rynek niemiecki i starają się pozycjonować w Google.de. Uruchomiliśmy nową usługę – linki z sygnaturek!

Więcej szczegółów

669,99 zł brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Historia cen produktu

90 postów na 30 forach Niemcy

Indeksacja: Nie Tak

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Więcej informacji

Co oferujemy w ramach usługi?

Oferujemy pakiet 90 postów z 30 kont na niemieckich stronach. Piszemy 3 posty z każdego konta. Treści pisane są ręcznie przez copywritera, są poprawne gramatycznie i stylistycznie (język niemiecki). Każdy post ma długość 100-200 znaków. Wpisy dodajemy w różnych wątkach w obrębie forum. Pod każdym wpisem pojawia się sygnaturka, w której znajduje się link kierujący do pozycjonowanej strony. Po zakończeniu prac przesyłamy raport z linkami, które dodaliśmy.


Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.

WAŻNE - indseksacja pozyskanych linków

Ze względu na aktualne problemy wyszukiwarki Google związane z indeksacją nowych linków (która trwa zdecydowanie dłużej niż zwykle lub w skrajnych przypadkach linki w ogóle nie są indeksowane), pragniemy podkreślić, iż nie możemy zapewnić gwarancji indeksacji pozyskanych linków bez ich dodatkowego podlinkowana. Zachęcamy do samodzielnego indeksowania nowych linków bądź skorzystania z różnych ofert na indeksację linków, które są u Nas dostępne.

Co potrzebujemy do realizacji zlecenia?

  • Adres strony (można podać adresy strony głównej lub jej podstrony)

  • Listy anchorów/fraz kluczowych (możemy linkować z fraz lub z czystego adresu URL)



Informujemy, że w przypadku, gdy zlecenie obejmuje branże posiadające szczególne regulacje prawne związane z reklamą lub są niezgodne z polskim prawem, z powołaniem się na brak odpowiedniej wiedzy merytorycznej w danym zakresie możemy odmówić przyjęcia zlecenia.