Domeny SEO to wyselekcjonowane adresy internetowe, które dzięki swojej...
Zagraniczne pozycjonowanie lokalne Twojej firmy może wykraczać poza...
Zaplecze SEO na platformach blogowych WEB 2.0 stanowi ważny element...
Skorzystaj z zaplecza SEO Premium do umieszczania artykułów...
Skorzystaj z naszej usługi publikacji artykułów sponsorowanych,...
Oferujemy publikację artykułów sponsorowanych na 15 unikalnych domenach...
Poznaj naszą nową usługę - Wizytówki NAP, klucz do lokalnej widoczności...
Chcesz, aby Twoja strona internetowa osiągnęła wyższą pozycję w wynikach...
Szukaj
Nowy produkt
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich pozycjonerów, agencji SEO i prywatnych właścicieli stron, którzy celują w rynek niemiecki i starają się pozycjonować w Google.de. Uruchomiliśmy nową usługę – linki z sygnaturek!
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Oferujemy pakiet 150 postów z 50 kont na niemieckich stronach. Piszemy 3 posty z każdego konta. Treści pisane są ręcznie przez copywritera, są poprawne gramatycznie i stylistycznie (język niemiecki). Każdy post ma długość 100-200 znaków. Wpisy dodajemy w różnych wątkach w obrębie forum. Pod każdym wpisem pojawia się sygnaturka, w której znajduje się link kierujący do pozycjonowanej strony. Po zakończeniu prac przesyłamy raport z linkami, które dodaliśmy.
Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.
WAŻNE – indeksowanie linków z oferty
Wyszukiwarka Google ma aktualnie duże problemy z indeksacją nowo pozyskanych linków. W wielu przypadkach linki bez dodatkowego indeksowania trafiają do SERPów po wielu tygodniach, w skrajnych sytuacjach nie trafiają tam nigdy. Chcemy poinformować, że nie jesteśmy w stanie określić, kiedy i czy w ogóle linki pozyskane z tej oferty, bez dodatkowego indeksowania, zostaną zauważone przez Google – wynika to z wewnętrznych algorytmów wyszukiwarki.
Aby temu zaradzić, zalecamy dodatkową indeksację raportu po jego zakończeniu (we własnym zakresie) lub skorzystanie z przygotowanych pakietów indeksacji linków.
Adres strony (można podać adresy strony głównej lub jej podstrony)
Listy anchorów/fraz kluczowych (możemy linkować z fraz lub z czystego adresu URL)
Informujemy, że w przypadku, gdy zlecenie obejmuje branże posiadające szczególne regulacje prawne związane z reklamą lub są niezgodne z polskim prawem, z powołaniem się na brak odpowiedniej wiedzy merytorycznej w danym zakresie możemy odmówić przyjęcia zlecenia.