Domeny SEO to wyselekcjonowane adresy internetowe, które dzięki swojej...
Zagraniczne pozycjonowanie lokalne Twojej firmy może wykraczać poza...
Zaplecze SEO na platformach blogowych WEB 2.0 stanowi ważny element...
Skorzystaj z zaplecza SEO Premium do umieszczania artykułów...
Skorzystaj z naszej usługi publikacji artykułów sponsorowanych,...
Oferujemy publikację artykułów sponsorowanych na 15 unikalnych domenach...
Poznaj naszą nową usługę - Wizytówki NAP, klucz do lokalnej widoczności...
Chcesz, aby Twoja strona internetowa osiągnęła wyższą pozycję w wynikach...
Szukaj
Nowy produkt
Dla wszystkich, którzy borykają się z problemem braku linków pochodzących z niemieckojęzycznych domen mamy dobrą wiadomość - przygotowaliśmy usługę stworzenia profili na domenach z prefiksem .de!
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Linki pochodzą z profili założonych na stronach i forach niemieckojęzycznych (wszystkie portale osadzone na domenach z prefiksem .de). To bardzo ważne, gdyż Google zwraca uwagę na lokalizację linków, punktując te strony, które są linkowane zgodnie z treścią i danym pochodzeniem.
Co oferujemy w ramach usługi?
Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, jej optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.
Informujemy, że w przypadku, gdy zlecenie obejmuje branże posiadające szczególne regulacje prawne związane z reklamą lub są niezgodne z polskim prawem, z powołaniem się na brak odpowiedniej wiedzy merytorycznej w danym zakresie możemy odmówić przyjęcia zlecenia.
WAŻNE – indeksowanie linków z oferty
Wyszukiwarka Google ma aktualnie duże problemy z indeksacją nowo pozyskanych linków. W wielu przypadkach linki bez dodatkowego indeksowania trafiają do SERPów po wielu tygodniach, w skrajnych sytuacjach nie trafiają tam nigdy. Chcemy poinformować, że nie jesteśmy w stanie określić, kiedy i czy w ogóle linki pozyskane z tej oferty, bez dodatkowego indeksowania, zostaną zauważone przez Google – wynika to z wewnętrznych algorytmów wyszukiwarki.
Aby temu zaradzić, zalecamy dodatkową indeksację raportu po jego zakończeniu (we własnym zakresie) lub skorzystanie z przygotowanych pakietów indeksacji linków.
Co potrzebujemy do realizacji zlecenia?