Domeny SEO to wyselekcjonowane adresy internetowe, które dzięki swojej...
Zagraniczne pozycjonowanie lokalne Twojej firmy może wykraczać poza...
Zaplecze SEO na platformach blogowych WEB 2.0 stanowi ważny element...
Skorzystaj z zaplecza SEO Premium do umieszczania artykułów...
Skorzystaj z naszej usługi publikacji artykułów sponsorowanych,...
Oferujemy publikację artykułów sponsorowanych na 15 unikalnych domenach...
Poznaj naszą nową usługę - Wizytówki NAP, klucz do lokalnej widoczności...
Chcesz, aby Twoja strona internetowa osiągnęła wyższą pozycję w wynikach...
Szukaj
Nowy produkt
Katalogowanie to nadal dający wiele korzyści etap w działaniach SEO dla każdej strony. Nie ważne, czy pozycjonujesz małą wizytówkę firmową, czy też sklep online lub blog/portal wielotematyczny.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Wychodzimy naprzeciw tym potrzebom, przy współpracy z firmą Seo Solutions oferując 30 wpisów z katalogów stron (1 wpis = 2 linki, jeden z URL, drugi z opisu) – linki pozyskane z katalogów stron z historią, osadzonych na unikalnych adresach IP, z aktywnym certyfikatem SSL.
Katalogi stron to witryny, które stanowią spis witryn – dla robotów indeksujących i rankujących w wyszukiwarce Google. Takie strony nadal są ważne w procesie pozycjonowania.
Oferujemy pozyskanie do 60 linków dofollow z katalogów stron prowadzących do pozycjonowanej strony/podstrony (1 dodany wpis= 2 linki, jeden link z URL, drugi z opisu). Grupa jest prywatna, zbudowana na domenach z historią, aktywnym certyfikatem SSL i unikalnych adresach IP. Katalog stron są prywatne (ukryte przed agregatorami i robotami typu Ahrefs), moderowane i zadbane.
W ramach oferty piszemy opis synonimizowany w tematyce linkowanej strony, z frazą, która linkowana jest z opisu linkiem dofollow. Link z opisu może być pod postacią URL lub ANCHORA, możemy linkować stronę główną, podstronę lub subdomenę – pełna dowolność.
Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.
Dokładne wskaźniki TF, CF, BL i inne wartości SEO dla 30 domen z grupy NAP:
WAŻNE – problemy Google z indeksacją linków
Aktualnie notujemy duże problemy wyszukiwarki Google z indeksacją nowo zdobytych linków. Problem nie leży po stronie blogów czy portali, na których osadzane są linki, a dotyczy bezpośrednio algorytmu wyszukiwarki. Przypominamy, że zdobyty i niezaindeksowany link nie jest w stanie przekazać parametrów linkowych i tym samym pozytywnie wpłynąć na pozycje pozycjonowanej strony w SERPach. Jednocześnie chcemy podkreślić iż nie jesteśmy w stanie zagwarantować ani określić, kiedy pozyskane linki z tej oferty zostaną zaindeksowane. Bez dodatkowej indeksacji może to potrwać kilka tygodni lub nawet miesięcy (w skrajnych przypadkach linki w ogóle nie trafią do indeksu).
Rozwiązaniem problemu jest dodatkowa indeksacja. Można ją przeprowadzić we własnym zakresie lub zlecić ją nam.
- przesłanie adresu strony głównej, subdomeny lub podstrony (pamiętaj, 1 wpis w katalogu = możliwość zdobycia 2 linków dofollow – 1 link z URL i drugi (opcjonalny) z opisu); określ w zamówieniu, jaki link mamy pozyskać z opisu)
- przesłanie 1-3 słów kluczowych / fraz do projektu
Informujemy, że w przypadku, gdy zlecenie obejmuje branże posiadające szczególne regulacje prawne związane z reklamą lub są niezgodne z polskim prawem, z powołaniem się na brak odpowiedniej wiedzy merytorycznej w danym zakresie możemy odmówić przyjęcia zlecenia.
Prywatne katalogi SEO to bazy danych zawierające informacje o różnych lokalnych firmach. Zostały zaprojektowane z myślą o optymalizacji wyszukiwarek, co sprawia, że są ważnym narzędziem w pozycjonowaniu lokalnym.
Inwestowanie w pozycjonowanie lokalne w katalogach pozwala na zwiększenie widoczności Twojej firmy w wyszukiwarkach dla konkretnych lokalizacji geograficznych. Dzięki temu potencjalni klienci z Twojego regionu łatwiej Cię znajdą.
Optymalizacja katalogów dla SEO poprawia jakość wpisów w katalogach, co z kolei zwiększa szanse na uzyskanie lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego. To prowadzi do większej liczby odwiedzin na Twojej stronie i potencjalnie większych przychodów.
Wpis do katalogu SEO zawiera podstawowe informacje o Twojej firmie, takie jak nazwa, adres, numer telefonu, a także link do Twojej strony internetowej. Może także zawierać opisy usług.
Strategia katalogowania SEO powinna uwzględniać wybór odpowiednich katalogów, optymalizację wpisów pod kątem słów kluczowych oraz monitorowanie i analizę wyników. Możesz także rozważyć korzystanie z usługi lokalej optymalizacji SEO oferowanej przez SEOsklep24, aby uzyskać wsparcie ekspertów w tej dziedzinie.