Linki z Prywatnych Portali Ogłoszeń

Nowy produkt

Mamy okazję zaprezentować nowość dla wszystkich pozycjonerów i właścicieli stron, którzy promują swoje witryny w Google. Oto prywatna grupa portali ogłoszeniowych należąca do SEOsklep24.pl! Solidne domeny z wysokimi wskaźnikami Trust Flow i Citation Flow. Grupa liczy 20 unikalnych domen, na których ręcznie publikujemy artykuły w formie ogłoszeń z linkami pozycjonerskimi.

Więcej szczegółów

121,94 zł brutto

Więcej informacji

SEOsklep24.pl ma okazję zaprezentować nowość dla wszystkich pozycjonerów i właścicieli stron, którzy promują swoje witryny w Google. Oto prywatna grupa portali ogłoszeniowych należąca do SEOsklep24.pl! Solidne domeny z wysokimi wskaźnikami Trust Flow i Citation Flow. Grupa liczy 20 unikalnych domen, na których ręcznie publikujemy artykuły w formie ogłoszeń z linkami pozycjonerskimi.


Nie są to standardowe wizytówki NAP – oferujemy linki z portali ogłoszeniowych, na których wszelkie nowe treści publikujemy wyłącznie my. Oznacza to, że nikt z zewnątrz nie może dodać darmowego ogłoszenia czy innej treści, która mogłaby osłabić atuty SEO naszej grupy.


Linki z portali ogłoszeniowych – dlaczego są ważne w pozycjonowaniu strony?


Każdy pozycjoner wie, że budując profil linkowy, należy zadbać o dywersyfikację zdobywanych odnośników. Profil linkowy pozycjonowanej witryny powinien być różnorodny, gdyż tylko wtedy Google uzna go za wartościowy i naturalny. Dlatego nie wolno podczas prowadzenia kampanii SEO zapominać o linkach z portali ogłoszeniowych. Niestety problem polega na tym, że ogólnodostępne strony z ogłoszeniami są bardzo często kiepskiej jakości, nie są dostosowane do współczesnych standardów WEB i SEO, mają wiele kopiowanych treści, linków kierujących do portali wątpliwej jakości lub po prostu są zaniedbane – zdobywanie linków z takich miejsc przynosi więcej szkód niż pożytku.
Postanowiliśmy rozwiązać ten problem i stworzyć prywatną grupę 20 stron zapleczowych, które są portalami ogłoszeniowymi. Każda witryna osadzona jest na prywatnym Polskim IP, a serwery z dyskami SSD zapewniają stabilność działania i dostępność dla robotów indeksujących. Ponadto strony mają unikalne szaty graficzne i są osadzone na domenach z historią. Cały czas linkujemy każdą ze stron, poprawiając jej parametry Trust Flow i Citation Flow.


Dlaczego warto skorzystać z oferty na linki z prywatnych portali ogłoszeniowych?


Oto najważniejsze atuty naszej oferty!

  • Prywatna grupa 20 portali ogłoszeniowych, na której publikujemy tylko my!
  • Portale osadzone na polskich domenach z wieloletnią historią (rejestracje od 2001 do 2011 roku)
  • Wysokie parametry SEO (Trust Flow 27-37 i Citation Flow 20-27)
  • Strony osadzone na prywatnych polskich IP i serwerze z dyskiem SSD
  • Unikalne szaty graficzne, strony posiadające profesjonalny interfejs dla portali z ogłoszeniami
  • Strony mają unikalny content, są zoptymalizowane on-site i off-site
  • Linki z portali ogłoszeniowych są doskonałym sposobem na dywersyfikację profilu linkowego pozycjonowanej strony i podwyższenie pozycji w Google na promowane frazy

22-10tficfoglosz.jpg

Zainteresowany zamówieniem publikacji, ale przed podjęciem ostatecznej decyzji chcesz sprawdzić, czy warto? Napisz do nas - chętnie podeślemy Ci 1-2 adresy stron wchodzące w skład grupy!


Co oferujemy w ramach zamówienia?

  • Publikację ogłoszenia na 20 prywatnych portalach ogłoszeniowych
  • Każde ogłoszenie może zawierać 1 link Dofollow/Nofollow (do wyboru przez zamawiającego)
  • Linki mogą kierować do strony głównej/podstron i występować pod postacią adresu URL lub frazy kluczowej
  • W ramach zamówienia przygotowujemy 1 tematyczny tekst synonimizowany o długości 2000 zzs (istnieje możliwość domówienia dodatkowych artykułów, w tym celu podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję z dodatkowymi tekstami)
  • Publikujemy ogłoszenia i linki do stron nie łamiących polskiego prawa!
  • Usługa realizowana jest do 14 dni roboczych.
  • Po zakończeniu publikacji wysyłamy pełen raport ze zdobytymi linkami
  • Na każde zamówienie wystawiamy FVAT


Czego potrzebujemy do realizacji zlecenia?

  • pełnych danych firmowych (nazwa firmy, adres, NIP, REGON, informacje kontaktowe )
  • adresu strony głównej lub podstron + fraz, które mamy linkować
  • danych kontaktowych (mail, telefon)
  • zdjęcia do ogłoszenia (w przypadku braku wysłania, tematyczne zdjęcie dobieramy z darmowej bazy lub ze strony klienta)