Nowe produkty

Szukaj

Linki z Prywatnych Portali Ogłoszeń

Nowy produkt

Mamy okazję zaprezentować nowość dla wszystkich pozycjonerów i właścicieli stron, którzy promują swoje witryny w Google. Oto prywatna grupa portali ogłoszeniowych należąca do SEOsklep24.pl! Grupa liczy 20 unikalnych domen, na których ręcznie publikujemy artykuły w formie ogłoszeń z linkami pozycjonerskimi.

Więcej szczegółów

135,99 zł brutto

-20%

169,99 zł brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Historia cen produktu

Linki z Prywatnych Portali Ogłoszeń

Dodatkowe Artykuły: 1 artykuł 2000 znaków 2 artykuły 2000 znaków Nie potrzebuje

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Więcej informacji

Grupa liczy 20 unikalnych domen, na których ręcznie publikujemy artykuły w formie ogłoszeń z linkami pozycjonerskimi.


Nie są to standardowe wizytówki NAP – oferujemy linki z portali ogłoszeniowych, na których wszelkie nowe treści publikujemy wyłącznie my. Oznacza to, że nikt z zewnątrz nie może dodać ogłoszenia czy innej treści, która mogłaby osłabić atuty SEO.


Linki z portali ogłoszeniowych – dlaczego są ważne w pozycjonowaniu strony?


Każdy pozycjoner wie, że budując profil linkowy, należy zadbać o dywersyfikację zdobywanych odnośników. Profil linkowy pozycjonowanej witryny powinien być różnorodny. Dlatego nie wolno podczas prowadzenia kampanii SEO zapominać o linkach z portali ogłoszeniowych.

Każda witryna osadzona jest na prywatnym Polskim IP, a serwery z dyskami SSD zapewniają stabilność działania i dostępność dla robotów indeksujących. Ponadto strony mają unikalne szaty graficzne i są osadzone na domenach z historią. Cały czas linkujemy każdą ze stron, poprawiając jej parametry.


Dlaczego warto skorzystać z oferty na linki z prywatnych portali ogłoszeniowych?


Oto najważniejsze atuty naszej oferty!

  • Portale osadzone na polskich domenach z wieloletnią historią (rejestracje od 2001 do 2011 roku)
  • Wysokie parametry SEO
  • Strony osadzone na prywatnych polskich IP i serwerze z dyskiem SSD
  • Unikalne szaty graficzne, strony posiadające profesjonalny interfejs dla portali z ogłoszeniami
  • Strony są zoptymalizowane on-site i off-site
  • Linki z portali ogłoszeniowych są doskonałym sposobem na dywersyfikację profilu linkowego pozycjonowanej strony.

Aktualne wskaźniki Majestic z dnia 12.06.2023r.



Zainteresowany zamówieniem publikacji, ale przed podjęciem ostatecznej decyzji chcesz sprawdzić, czy warto? Napisz do nas - chętnie podeślemy Ci 1-2 adresy stron wchodzące w skład grupy!


Co oferujemy w ramach zamówienia?

  • Publikację ogłoszenia na 20 prywatnych portalach ogłoszeniowych
  • Każde ogłoszenie może zawierać 1 link Dofollow/Nofollow (do wyboru przez zamawiającego)
  • Linki mogą kierować do strony głównej/podstron i występować pod postacią adresu URL lub frazy kluczowej
  • W ramach zamówienia przygotowujemy 1 tematyczny tekst synonimizowany o długości 2000 zzs (istnieje możliwość domówienia dodatkowych artykułów, w tym celu podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję z dodatkowymi tekstami). Opublikowany artykuł będzie oznaczony jako Artykuł Sponsorowany.
  • Informujemy, że zdobyte linki będą aktywne przez minimum 12 miesięcy od daty publikacji.
  • Publikujemy ogłoszenia i linki do stron nie łamiących polskiego prawa!
  • Usługa realizowana jest do 14 dni roboczych.
  • Po zakończeniu publikacji wysyłamy pełen raport ze zdobytymi linkami
  • Na każde zamówienie wystawiamy FVAT


Pamiętaj, że żadna z usług nie daje gwarancji efektów, ponieważ takie efekty uzależnione są od wielu czynników związanych z samą stroną www, optymalizacją, konkurencyjnością fraz itp.


WAŻNE – indeksowanie linków z oferty

Wyszukiwarka Google ma aktualnie duże problemy z indeksacją nowo pozyskanych linków. W wielu przypadkach linki bez dodatkowego indeksowania trafiają do SERPów po wielu tygodniach, w skrajnych sytuacjach nie trafiają tam nigdy. Chcemy poinformować, że nie jesteśmy w stanie określić, kiedy i czy w ogóle linki pozyskane z tej oferty, bez dodatkowego indeksowania, zostaną zauważone przez Google – wynika to z wewnętrznych algorytmów wyszukiwarki. Aby temu zaradzić, zalecamy dodatkową indeksację raportu po jego zakończeniu (we własnym zakresie) lub skorzystanie z przygotowanych pakietów indeksacji linków.


Czego potrzebujemy do realizacji zlecenia?

  • pełnych danych firmowych (nazwa firmy, adres, NIP, REGON, informacje kontaktowe )
  • adresu strony głównej lub podstron + fraz, które mamy linkować
  • danych kontaktowych (mail, telefon)
  • zdjęcia do ogłoszenia (w przypadku braku wysłania, tematyczne zdjęcie dobieramy z darmowej bazy lub ze strony klienta)



    Informujemy, że w przypadku, gdy zlecenie obejmuje branże posiadające szczególne regulacje prawne związane z reklamą lub są niezgodne z polskim prawem, z powołaniem się na brak odpowiedniej wiedzy merytorycznej w danym zakresie możemy odmówić przyjęcia zlecenia.