25 linków z .DE

Nowy produkt

Dla wszystkich, którzy borykają się z problemem braku solidnych linków pochodzących z niemieckojęzycznych domen mamy dobrą wiadomość - przygotowaliśmy usługę stworzenia mocnych profili TR na domenach z prefiksem .de!

Więcej szczegółów

49,99 zł brutto

Więcej informacji

Dla wszystkich, którzy borykają się z problemem braku solidnych linków pochodzących z niemieckojęzycznych domen mamy dobrą wiadomość - przygotowaliśmy usługę stworzenia mocnych profili TR na domenach z prefiksem .de!

Linki pochodzą z profili założonych na stronach i forach niemieckojęzycznych (wszystkie portale osadzone na domenach z prefiksem .de). To bardzo ważne, gdyż Google zwraca uwagę na lokalizację linków, punktując te strony, które są linkowane zgodnie z treścią i danym pochodzeniem. Jeżeli więc szukają Państwo solidnych źródeł linków dla swoich niemieckojęzycznych projektów - nasza oferta będzie strzałem w dziesiątkę.

 

Co oferujemy w ramach usługi?

  • Stworzenie 25 profili osadzonych na mocnych domenach .DE
  • Każda strona posiada różny adres IP!
  • Każda strona posiada różne serwery DNS!
  • Linki dodawane są ręcznie tak aby wyglądały na najbardziej naturalne dla Googla!
  • Możliwość dodania domeny głównej, subdomeny lub podstrony!
  • Usługa zostanie zrealizowana do 7 dni roboczych!
  • Szczegółowy raport po zakończeniu usługi linkowania - w raporcie znajdą się dane logowania dla profili oraz e-mail'a założonego na potrzeby zlecenia.

 

Decydując się na skorzystanie z naszej dodatkowej oferty wykupujesz możliwość indeksacji 25 linków z profili .DE, które zostaną przez Nas dodane do 3 systemów indeksacyjnych, które zwiększają szansę na indeksację linków!

 

Indeksacja - dlaczego taka ważna?

Obecnie pozycjonowanie w dużej części opiera się na linkach. Nie oznacza to jednak, że każdy zdobyty link jest od razu (lub w ogóle) wychwytywany przez roboty Google. W wielu przypadkach linki osadzone bardzo głęboko w strukturach stron nigdy nie są odnajdywane przez robota. W efekcie zdobywamy link, który nie przynosi żadnych korzyści dla pozycjonowanej strony.

 

Dopiero zaindeksowany link daje zamierzony rezultat - jest wówczas wartościowy, gdyż wlicza się do profilu linkowego pozycjonowanej strony. Możesz łatwo sprawdzić, czy dany link jest zaindeksowany - w tym celu wpisz w Google komendę site:tu podaj adres prowadzący do wpisu z lnikiem. Jeżeli wyniki wyszukiwania są puste - oznacza to, że robot nie zaindeksował danej witryny i linki znajdujące się na niej są bezużyteczne. Oczywiście jest też kilka innych sposobów do sprawdzenia zaindeksowania linków SEO...

 

 

Co potrzebujemy do realizacji zlecenia?

 

  • Przesłanie adresu strony głównej, subdomeny lub podstrony
  • Przesłanie 1-3 słów kluczowych / fraz