Nowe produkty

  • 100 postów ENG
    100 postów ENG

    Prowadzą Państwo stronę w języku angielskim i szukają sposobu, aby...

    750,00 zł
  • 50 postów ENG
    50 postów ENG

    Prowadzą Państwo stronę w języku angielskim i szukają sposobu, aby...

    400,00 zł
  • 25 postów ENG
    25 postów ENG

    Prowadzą Państwo stronę w języku angielskim i szukają sposobu, aby...

    225,00 zł
  • 1000 linków z Trust Flow
    1000 linków z Trust Flow

    Lista jest zupełnie nowa, ręcznie wyselekcjonowana i składająca się...

    899,99 zł
  • 800 linków z Trust Flow
    800 linków z Trust Flow

    Miło nam poinformować, iż w lipcu 2018 roku zakończyliśmy prace nad...

    699,99 zł
  • 500 linków z Trust Flow
    500 linków z Trust Flow

    Miło nam poinformować, iż w lipcu 2018 roku zakończyliśmy prace nad...

    459,99 zł
  • 500 Komentarzy ENG
    500 Komentarzy ENG

    Od kilku tygodni intensywnie pracowaliśmy nad szukaniem i analizowaniem...

    2 500,00 zł
  • 100 Komentarzy ENG
    100 Komentarzy ENG

    Od kilku tygodni intensywnie pracowaliśmy nad szukaniem i analizowaniem...

    499,99 zł

Szukaj

 

 

 

 

Różnice między frazami lokalnymi oraz globalnymi ( ogólnymi ) są widoczne na pierwszy rzut oka. Zacznijmy od przykładowej frazy z branży - pozycjonowanie Rzeszów i pozycjonowanie. Dwie frazy, które celują w tą samą branżę, ale zupełnie inny region. Ogólna fraza to przede wszystkim większy profit. Niestety, nie ma nic za darmo. Wypozycjonowanie frazy ogólnej zajmuje znacznie więcej czasu, wymaga znacznie większego nakładu pracy i jest znacznie ryzykowniejsze ( filtr dla strony, w skrajnych przypadkach całkowity ban ) niż przy frazach regionalnych, które już po kilku dniach od intensywnego linkowania mogą znaleźć się w TOP.

 

Oczywiście  to tylko przykład. Każda branża może generować frazy lokalne i ogólne. Zazwyczaj regionalne frazy dotyczą większych miast. Rzadkością ( i kompletnym brakiem znajomości tematu ) będą frazy z dopiskiem nazwy wsi lub miejsca, gdzie nikt nie słyszał o Internecie. Minusy fraz lokalnych? Mniejszy ruch na stronie. Do plusów należy łatwość wypozycjonowania i dotarcie do zdecydowanych klientów, którzy w danym regionie szukają usługi lub produktu.

 

 

Jeśli chcesz podnieś pozycje swojej strony WWW w Google, nie zastanawiaj się tylko skorzystaj z usług oferowanych przez SEOsklep24.pl!